Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: Hylle og Hans OB projekt
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Hylle og Hans OB projekt

Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
Enthusiast
Enthusiast

Online Status: Offline
  Quote Hansmlauridsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hylle og Hans OB projekt
    Posted: Yesterday at 10:56
Hej allesammen

Da jeg igen er på arbejde går det ikke helt så hurtigt med projektet, men lidt sker der da. Mon ikke der er enheder i med lyd på inden for den næste måneds tid.

Så er der blevet bygget lidt mere og jeg har nu begge kabinetter færdige, mangler kun maling på når 2 som jeg viser billeder af her.

Der er nu blevet lavet en bundplade på dem begge i 30mm spånplade og lavet en noget større hul i bagpladen ved Hornet for nemmere at kunne komme til driveren og der er skåret en 2mm rustfri stålplade til at blænde hullet af med når de skal fyldes med sand.

Bundpladen var og er nødvendig for at undgå at vingerne blafre/vibrere da de ved knotesten ikke lød særligt stabilt. Nu er de meget døde at slå på.

Taget i betragtning at der kun er 10plader i hvert kabinet syntes jeg at der er ved at have gået en del timer på dem. De har eddermame at kunne spille musik, ellers springer jeg nok en termosikring i skallen.Angry

De er blevet mega stabile med den store og tunge bundplade.

Det var alt for denne gang.

Mvh Hans M. Lauridsen

Jeg er og bliver en meget forvirret mand med 1000 ideer i hovedet og knap så mange på tegnebrættet
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz