Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Sjællandsmøde
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Sjællandsmøde

 Post Reply Post Reply Page  <1 34567>
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Sjællandsmøde
    Posted: 16 Apr 2018 at 13:52
Originally posted by Enthusiast

@ USXX: Fedt med SkramL 2. Glæder mig til at høre den Thumbs Up

Jeg tager også mine 2.5-vejs med - med passivt filter - nok stadig på fumlebræt, da jeg ikke er helt overbevist endnu.

Men gad vide om der overhovedet findes noget udstyr derude i aktiv-digital-land, der kan drive sådan et sæt gammeldags, teknologisk forældede, passive højttalere Wink


Jeg glæder mig absolut også selv til at høre dem. Jeg har nemlig kun haft én kanal oppe at køre i forbindelse med filterudvikling/-trim. Det kan vise sig at være overmodigt, men jeg satser på, at erfaringen slår til. Der skal gerne komme komponenter i morgen, så jeg bør kunne nå det. Lige nu er kabinetterne grundet, men jeg vil faktisk også gerne nå at dem malet - vi får se...
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Apr 2018 at 14:08
Originally posted by USXX

Originally posted by Enthusiast

@ USXX: Fedt med SkramL 2. Glæder mig til at høre den Thumbs Up

Jeg tager også mine 2.5-vejs med - med passivt filter - nok stadig på fumlebræt, da jeg ikke er helt overbevist endnu.

Men gad vide om der overhovedet findes noget udstyr derude i aktiv-digital-land, der kan drive sådan et sæt gammeldags, teknologisk forældede, passive højttalere Wink


Jeg glæder mig absolut også selv til at høre dem. Jeg har nemlig kun haft én kanal oppe at køre i forbindelse med filterudvikling/-trim. Det kan vise sig at være overmodigt, men jeg satser på, at erfaringen slår til. Der skal gerne komme komponenter i morgen, så jeg bør kunne nå det. Lige nu er kabinetterne grundet, men jeg vil faktisk også gerne nå at dem malet - vi får se...


Skulle du komme til at mangle nogle værdier, mÃ¥ du bare sige til, sÃ¥ kan jeg finde nogle frem. Jeg har en hel del kg af passive stumper. Smile
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Apr 2018 at 14:23
@daniels; mange tak! Jeg har dog rigeligt af alle værdier til udvikling, sÃ¥ hvis det blev fumlebræt, var det intet problem. Jeg høster bare aldrig komponenter fra lab. til indbygning i en højttaler, for sÃ¥ ved jeg, at jeg kommer til at mangle, nÃ¥r jeg stÃ¥r og skal lave de næste højttalere herude - medmindre "man" husker at bestille nye komponenter hjem samtidig (men det kræver jo disciplin Wink). Jeg er derfor meget konsekvent. Jeg hælder til, at de kun kommer med, hvis der er kommet filtre i - og det satser jeg stærkt pÃ¥.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2018 at 11:16
Komponenter ankommet Smile
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2018 at 20:51
Fedt. SÃ¥ er der jo nærmest garanti for, at de kommer med Wink
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2018 at 21:19
Ja, i en eller anden form - men maling nÃ¥r jeg ikke. 
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2018 at 21:20
Det gør ikke mig noget. Det kan jeg ikke høre alligevel Tongue
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2018 at 21:32
Kommer der en byggetråd over konstruktionen inden træffet? Eller holder du spændingen helt til på lørdag?
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2018 at 21:43
Jeg har ikke tænkt mig at lave en byggetråd til denne konstruktion. Jeg har heller ikke rigtig dokumenteret noget undervejs. Der kommer nok et billede af filtrene i morgen.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Apr 2018 at 07:54
Det var så det, aftenen gik med. Komponenterne kunne lige præcis være der - det samme gælder board'et inde i kabinettet.




Edited by USXX - 18 Apr 2018 at 07:54
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz