Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Sjællandsmøde
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Sjællandsmøde

 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>
Author
Message
Aboe View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 19 Nov 2016
Location: Odense
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote Aboe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Sjællandsmøde
    Posted: 13 Jan 2018 at 21:11
Fremragende
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Feb 2018 at 10:33
Det ser ud til der er mest stemning for lørdag den 21. april Smile

Skal vi lukke den der?

Der er flere fra Sjælland som også gerne vil komme, som ikke er på afstemningen, så vi bliver flere end afstemningen antyder.
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Feb 2018 at 10:39
Luk du den bare - der er sat kryds i kalenderen Smile
Back to Top
dude2010 View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 17 Aug 2009
Location: Kbh
Online Status: Offline
Posts: 46
  Quote dude2010 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Feb 2018 at 00:21
Det lyder da for fedt!! Jeg kommer sgu fra København, og kan køre med - eller tage nogen med?
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Feb 2018 at 09:03
Originally posted by dude2010

Det lyder da for fedt!! Jeg kommer sgu fra København, og kan køre med - eller tage nogen med?


Du skal være velkommen Smile

Vi er en bred skare af nørder, med diverse måleudstyr/forstærkere/afspillere, meget blandede erfaringer, tekniske baggrunde og godt humør. Vi arbejder også på at der er lidt godt øl og noget man kan tygge på Smile
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Feb 2018 at 15:38
Jeg er enig, lad os holde pÃ¥ den 21. april. Der vil komme yderligere info vedrørende mad og drikke, samt tidspunkt, betaling, evt. overnatning. 
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mar 2018 at 15:45
I forbindelse med planlægning af vores lille træf, skal jeg lige vide hvor mange der skal være med til spisning. Det kommer noget mad udefra til ca. 100-150 kr. Drikkevare medbringes selv. Der vil ogsÃ¥ være mulighed for overnatning, bÃ¥de i Ringsted og Slagelse. 

Planen er, at dem der har lyst, kan mødes hos Daniel i Ringsted kl 10. Der vil vi lytte til hans system / akustiske opsætning. Der vil vi spise frokost, vi bestiller fra en grill/pizza. Derefter kører vi til Slagelse hvor vi starter kl 13. Man kan også vælge bare at komme til Slagelse kl 13.

Adresse til Daniel i Ringsted : Møllegade 10, tlf 21437218
Adresse til Schlager i Slagelse: Pilegårdsvej 10. tlf 40175530
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mar 2018 at 16:32
Jeg møder i Slagelse kl. 13 og spiser med og overnatter sandsynligvis. Hvis andre fra Jylland har samme plan, kan vi køre sammen.
Back to Top
Schlager View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 13 Jan 2018
Location: Slagelse
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote Schlager Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mar 2018 at 18:01
SÃ¥ ankom Wisdom Audio Adrenaline Dipole 75. De spiller fint. Tak til Daniel for at lade dem gÃ¥ videre til mig Smile


Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mar 2018 at 19:28
Jeg satser på at møde op ved 10-tiden i Ringsted og høre Daniels setup.
Jeg deltager også i Slagelse, hvor jeg meget gerne vil spise med om aftenen.
Jeg satser ikke på overnatning.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz