Hvad spiser du helst til julefrokost 2017 |
Post Reply | Page 12> |
Author | ||
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Nov 2017 at 20:58 |
|
I et forsøg på at finde ud af, hvad vi skal spise til Julefrokosten i år.
Menuen ses her Edited by bknielsen - 26 Nov 2017 at 20:59 |
||
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
||
felsby
Excentrisk Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Status: Offline Points: 1525 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Fornemt initiativ, Brian - tak!
|
||
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
SÃ¥ er der stemt
|
||
felsby
Excentrisk Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Status: Offline Points: 1525 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
uuuhhh det er spændende!
|
||
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, tilhængerne af antibiotisk gris haler stærkt ind
|
||
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Faktisk er de foran nu .... laksen i tapas er muligvis heller ikke antibiotikafri, ihvertfald hvis den er dyrket i farme (pga. lakselus).........
Det er dog muligt at undgå antibiotika i grisen Ulrik, jeg bliver nød til at slå et slag for min griseleverandør.......http://www.storelyngdal.dk/frilandsgrise/.......beklager det er trods alt i Off-Topic sektionen (øf) Edited by bknielsen - 27 Nov 2017 at 21:20 |
||
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
||
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg skam heller ikke tilhænger af bur-laks, men af de to.... gris får vi jo nok af i december under alle omstændigheder. Jeg garanterer dig, at laksen er opdrættet såvel som at svinet er sprøjtet. Det skal bare skylles ned med øl og snaps.
Edited by USXX - 27 Nov 2017 at 22:28 |
||
Roky
Excentrisk Joined: 11 Maj 2012 Status: Offline Points: 857 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg foretrækker klart anti-antibiotisk gris
|
||
daniels
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Location: Ringsted Status: Offline Points: 401 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvis der er nogen der skal have penge på forhånd til maden, så bare skriv.
Ellers afregner vi på lørdag. |
||
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |