Oprydning i grotten |
Post Reply ![]() |
Author | |
Jesper_K ![]() Medbygger ![]() ![]() Joined: 05 Jun 2015 Location: Odense Online Status: Offline Posts: 7 |
![]() ![]() ![]() Posted: 22 Okt 2017 at 11:27 |
Jeg skal have rydet op i grotten grundet (hus)ombygning.. -følgende sættes derfor til salg:
Jeg er ikke første ejer, så alder er ukendt, men de er pæne og uden ridser (rigtig fin stand). Pris ide: 1200,- kr /sæt. ![]() Nye i original indpakning. Har aldrig været sat til - den ene har været pakket ud for at blive kigget på. Pris: 2500,- kr / stk. ![]() Dali Ikon 8" basser - 4 stk Nye i original indpakning. Der kan medfølge nogle bafler, som jeg lavede til et skrottet projekt, frit og kvit. Jeg har udstyr til at måle t/s (har dog aldrig prøvet, en gang skal jo være den første..), så kan godt lave t/s parametre. Pris ide: 300,- kr / 1 sæt, eller 500,- kr / 2 sæt ![]() Foretrækker afhentning (odense), men fragt kan godt arrangeres. Er åben for fornuftige bud. Mvh Jesper / 20 61 46 55
Edited by Jesper_K - 31 Jan 2018 at 18:14 |
|
![]() |
|
migo ![]() Medbygger ![]() Joined: 13 Jun 2010 Location: DK Online Status: Offline Posts: 4 |
![]() ![]() ![]() |
Er Audiotechnology stadig til salg??
Mvh. Michael.
|
|
![]() |
|
Jesper_K ![]() Medbygger ![]() ![]() Joined: 05 Jun 2015 Location: Odense Online Status: Offline Posts: 7 |
![]() ![]() ![]() |
Hej Michael,
Ja det er de. Mvh Jesper
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |