Oprydning |
Post Reply |
Author | |
Jesper_K
Selvbygger Joined: 05 Jun 2015 Location: Odense Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Okt 2017 at 11:27 |
Jeg skal have ryddet op og følgende sættes derfor til salg/gives bort:
De er købt som B-stock og har lidt knubs. Gives bort, men skal afhentes i Odense M. Jeg er ikke første ejer, så alder er ukendt, men de er pæne og uden ridser (rigtig fin stand). Pris ide: 1200,- kr /sæt. Dali Ikon 8" basser - 8 stk 4 stk nye i original indpakning, samt 4 stk brugte i fin stand. Der kan evt medfølge nogle bafler, som jeg lavede til et skrottet projekt, 3 stk haves. Pris ide: 300,- kr / 1 sæt, eller 500,- kr / 2 sæt. Foretrækker afhentning (odense). Ø104 mm faceplate. De har fået lidt ridser og skrammer, og har gennem tiden og været udsat for lidt af hvert, men virker fint. Giv et bud. Foretrækker afhentning (odense). 7" bas/mellemtone. Har været udsat for lidt af hvert, men er pæne og virker fint. Pris ide 500,- / sæt. Foretrækker afhentning (odense). Monacor SPQ-175 HQ (2 stk) Pæne og virker fint. Pris ide 500,- / sæt. Foretrækker afhentning (odense). Mvh Jesper / 20 61 46 55
Edited by Jesper_K - 22 Jun 2021 at 07:53 |
|
migo
Selvbygger Joined: 13 Jun 2010 Location: DK Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er Audiotechnology stadig til salg??
Mvh. Michael.
|
|
Jesper_K
Post Options
Thanks(0)
|
Hej Michael,
Ja det er de. Mvh Jesper
|
|
Jesper_K
Post Options
Thanks(0)
|
.
|
|
bekker
Selvbygger Joined: 18 Jun 2010 Location: lindknud Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej hvad koster dine mundorf og vifa basser mvh
|
|
Jesper_K
Post Options
Thanks(0)
|
Hej bekker,
Jeg er ikke helt sikker på, hvilke basser du mener (Vifa vs Eton/Monacor/Dali basser).
Men Mundorf diskanterne forestiller jeg mig ikke, at jeg skal have noget særligt for: et par hunderede / sættet? Mvh Jesper |
|
Busk
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Status: Offline Points: 2097 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du stadig de Viacoustic ?
|
|
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af. |
|
Jesper_K
Post Options
Thanks(0)
|
Hej Busk,
Ja det har jeg. Skriv mig en besked hvis de har interesse. Edited by Jesper_K - 18 Jun 2021 at 11:05 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |