Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2017
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2017

 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 17>
Author
Message Reverse Sort Order
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2017
    Posted: 24 Okt 2017 at 12:02
Jeg vil gerne melde Sebastian og mig selv til Smile
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
MadsBuchardt View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 06 Nov 2012
Location: Danmark
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote MadsBuchardt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Okt 2017 at 09:41
Hej Alle. 

I forbindelsen med julefrokosten vil jeg gerne give alle der deltager, en Julerabat ved Rabu Acoustics på 25% ved alle lagerførende vare. Hvis nogle finder dette interessant, så smid en mail Clap 
www.rabu-acoustics.dk
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Okt 2017 at 12:07
Jeg sætter lige en foreløbig dato for endelig tilmelding til julefrokosten af hensyn til Mads og bestilling af mad o.s.v. Lad os indtil videre sige fredag d. 24/11 - og skulle der så komme tilføjelser/ændringer derefter, så går det jo nok.

Jeg regner dem på listen ovenover for tilmeldte, så I behøver kun give besked i tilfælde af afbud. Forhåbentlig kommer flere til.

Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Okt 2017 at 13:14
Mads oplyser, at der nok skal blive plads til alle - men han har ikke længere det ekstra rum inde bagved til rådighed til opsætning. Der vil dog stadig være mulighed for to setups ligesom sidste år i det store rum - og vi skifter jo alligevel ud undervejs. Det bliver fint!

Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Okt 2017 at 12:35
Fedt Mads! Tak for hurtig afklaring!
Back to Top
MadsBuchardt View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 06 Nov 2012
Location: Danmark
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote MadsBuchardt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Okt 2017 at 12:15
Hey. Jeg har fixet det :) ingen problem Clap
www.rabu-acoustics.dk
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Okt 2017 at 10:19
...Mads forsøger at ændre sin planlægning - så MÅSKE kan det alligevel lade sig gøre den 9/12 i Them.

I bliver opdateret
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Okt 2017 at 10:18
Jeg har lige fået den noget ærgerlige meddelelse fra Mads, at han ikke kan holde arrangementet den dag. 

Enten finder vi en anden lokation den dag - eller også ændrer vi brutalt datoen til d. 20/1-2018, som var runner-up.

Jeg beklager dette - det er uden for min indflydelse.


Edited by USXX - 16 Okt 2017 at 10:19
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Okt 2017 at 09:38
Til alle jer der ikke allerede har tilmeldt jer/tilkendegivet, at I kan d. 9/12; I er jo stadig rigtig meget velkommen - datoen er bare fastsat.

Af hensyn til Mads' planlægning synes jeg dog, at I forholdsvis hurtigt bør komme på banen. Bare meld jer til her i tråden. Skulle nogen ligeledes blive forhindret (guderne forbyde det), kan I ligeledes meddele det i denne tråd. Her er den foreløbige deltagerliste, som jeg holder opdateret.

Anders B
Thorbjørn
Simon Nielsen
Jacob Land
Allan Hyldal
Heine Bodekær
Mads Buchardt
Brian Nielsen
Sven Felsby
Bo Albrechtsen
Michael Christensen
Rune Frost
Ulrik Schmidt


Edited by USXX - 16 Okt 2017 at 11:49
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Okt 2017 at 09:31
Originally posted by felsby

2016 fik vi fra http://www.byensfiskogvildt.dk/jul-nytaar-2017/

Adressen er igen Industrivej 12 Them - ikke?

Som tidligere vil jeg aht. bilisterne foreslå spisning først og derefter lytning Wacko

Helt enig - det fungerede rigtig godt sidste år (på flere plan).
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz