Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2017
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2017

 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 17>
Author
Message
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2017
    Posted: 25 Nov 2017 at 09:30
Yep... Jeg er også klart med på Julebord Nr. 2  Thumbs Up
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2017 at 09:35
Hvad mener du med også? Wink
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2017 at 09:37
I princippet behøver vi jo ikke at få det samme (så længe min. antal kuverter overholdes) - men det vil da klart være en fordel for Mads, tænker jeg.
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2017 at 11:02
Hvad siger det forsamlede selskab til 

Den Store Juletapas ?

Det er min favorit!
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2017 at 14:26
Originally posted by USXX

Hvad mener du med også? Wink


Fordi jeg var af den antagelse at både dig og Felsby var hoppet på den store juletapas - så meldte jeg mig blot med i koret Wink
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2017 at 21:09
Originally posted by Digital_thor

Har vi egentlig et overblik over hvem der tager hvilket udstyr med?
Jeg regner med at tage måleudstyr, forstærkere og DCN28 med. Så hvis der var nogen som er friske på at gøre et sæt højttalere fuldt aktive, så er jeg klar til leg Smile


Du må meget gerne tage dit filter/forstærker udstyr med.
Jeg planlægger at tage mine 2.5-vejs TransmissionsLinie-Basrefleks gulvhøjttalere med.

De kører pt. aktivt. Har lige lavet et filter til dem i dag . Det kan vi så bare lægge ind på din DCN28.


Edited by Enthusiast - 25 Nov 2017 at 21:12
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2017 at 22:47
Originally posted by Digital_thor

Originally posted by USXX

Hvad mener du med også? Wink


Fordi jeg var af den antagelse at både dig og Felsby var hoppet på den store juletapas - så meldte jeg mig blot med i koret Wink

Jeps, vi er netop på den store juletapas, men du meldte dig på Julebord 2 - det er to forskellige ting/menuer. Derfor min undren.


Edited by USXX - 26 Nov 2017 at 17:26
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2017 at 22:59
Originally posted by felsby

Hvad siger det forsamlede selskab til 

Den Store Juletapas ?

Det er min favorit!

Også her!
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Nov 2017 at 08:13
Originally posted by USXX

Originally posted by Digital_thor

[QUOTE=USXX]Hvad mener du med også? Wink


Fordi jeg var af den antagelse at både dig og Felsby var hoppet på den store juletapas - så meldte jeg mig blot med i koret Wink
[/QUOTE

Jeps, vi er netop på den store juletapas, men du meldte dig på Julebord 2 - det er to forskellige ting/menuer. Derfor min undren.


Haha... det er da bare mig, der sover i timen ShockedEmbarrassedLOL  Jeg fik blandet tingene sammen Sleepy
Men jeg kan se at den store juletapas lyder bedre - så jeg er stadig enig.... stor juletapas til mig Big smile også Wink
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Nov 2017 at 08:18
Originally posted by Enthusiast

Originally posted by Digital_thor

Har vi egentlig et overblik over hvem der tager hvilket udstyr med?
Jeg regner med at tage måleudstyr, forstærkere og DCN28 med. Så hvis der var nogen som er friske på at gøre et sæt højttalere fuldt aktive, så er jeg klar til leg Smile

Du må meget gerne tage dit filter/forstærker udstyr med.
Jeg planlægger at tage mine 2.5-vejs TransmissionsLinie-Basrefleks gulvhøjttalere med.
De kører pt. aktivt. Har lige lavet et filter til dem i dag . Det kan vi så bare lægge ind på din DCN28.


Den er i vinkel Thumbs Up  Jeg har nogle store 8 polede speak-on stik, som man kan skrue ledninger direkte i og mine forstærkere er 2 stk med 3 kanaler i hver, så de kan stå lige ved højtaleren - mine signalkabler er derimod 2-3m.
Edit: kan så læse at du selv har samme forstærkere, hvilket jo gør det ganske let Wink


Edited by Digital_thor - 26 Nov 2017 at 08:21
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz