Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2017
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2017

 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 17>
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2017
    Posted: 23 Nov 2017 at 13:36
Det hele virker for mig, men man kunne godt være lidt fræk og hoppe på Den Store Juletapas. Den sikre vej er måske Julebord 1 (med tilkøb af risalamande naturligvis). Jeg tror, at Julebord 2 bliver for meget - vi kommer ikke igennem det, før de første har forladt bordet og fundet loddekolben frem. 

Edited by USXX - 23 Nov 2017 at 13:37
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Nov 2017 at 13:42
på den anden side er der begrænset merudgift med 2´eren ift. en 1´er med dessert. Det er ikke afgørende for mig, men jeg ville selv vælge nr. 2. Men vi skal være enige og 1 kan også fint gå.
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Nov 2017 at 13:44
Hov! Ser først nu den store Juletapas! Den lille hurtige er for klejn. Enig, Ulrik, stor juletapas ser flot ud!
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Nov 2017 at 21:23
Originally posted by vincent.

Jeg finder lige ud af om det ikke kan passe ind i kallenderen, i forhold til praktisk og udstyr fra sjælland, er der nogen der køre i støre bil hvor man kan have et sæt gulv højttalere med? (hvis jeg når at blive færdige med de nye)


Hele december måned er lige faldet på plads her.
Det er ved et lykketræf lykkedes at undgå d. 9. december indtil nu.

Jeg har derfor mulighed for at deltage i julefrokosten. Det kræver dog, at jeg kan fylde minimum 1-2 personer ekstra i min egen bil, eller kan køre med andre.
Det bliver simpelthen for dyrt at tage turen over alene (bro + forbrug på ca. 10 km/l).

Jeg har mulighed for at køre fra Sjælland (københavnsområdet) i en større personbil med plads til max. 7 personer. Selv hvis vi bliver 5 personer, vil der nok være plads til et sæt gulvhøjttalere eller to i bagagerummet.

Lad mig høre, om der er flere, der er interesseret i fællestransport frem og tilbage fra Sjælland.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Nov 2017 at 08:07
Thumbs Up
Back to Top
Morten3460 View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 04 Maj 2011
Location: Birkerød
Online Status: Offline
Posts: 72
  Quote Morten3460 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Nov 2017 at 11:35
Jeg kører fra Birkerød lørdag morgen og retur samme aften. Der kan godt være 2 personer med her hvis interesse.

mvh morten
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Nov 2017 at 13:08
Originally posted by Morten3460

Jeg kører fra Birkerød lørdag morgen og retur samme aften. Der kan godt være 2 personer med her hvis interesse.

mvh morten

Jeg vil meget gerne køre med og har som nævnt også mulighed for at lægge bil til, hvis det bliver nødvendigt. 
Men det kan vi bare finde ud af hen ad vejen.
Har du plads til lidt grej i din bil, hvis det bliver aktuelt?
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Nov 2017 at 13:10
Jeg sender lige en besked, så kan vi bare klare det den vej, så vi kke forstyrrer tråden her alt for meget.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Nov 2017 at 13:41
Du ryger på listen, Peter

Anders B
Thorbjørn
Simon Nielsen
Jacob Land
Allan Hyldal
Heine Bodekær
Mads Buchardt
Brian Nielsen
Sven Felsby
Bo Albrechtsen
Michael Christensen
Rune Frost
Ulrik Schmidt
Daniel S
Sebastian
'Roky' (Henrik)
'JakobYoung'
Casper Hesselgård
Daniel Lindholdt
Thomas Hørdum Sørensen (skal ikke spise med)
Morten Ravn
Peter (Enthusiast)
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Nov 2017 at 17:12
Thumbs Up
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz