Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Udofrdringer med speakerbuilder pro
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Udofrdringer med speakerbuilder pro

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Udofrdringer med speakerbuilder pro
    Posted: 17 Jul 2017 at 11:29
Hej,

Unoeuro har opgraderet deres mysql databaser, og nu virker vores Speakerbuilder Pro m.m. ikke.

Jeg er igang med at undersøge hvorfor, og melder tilbage her når jeg ved mere.

https://blog.unoeuro.com/
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jul 2017 at 12:40
Jeg kan se at de har opgraderet til PHP 6, hvor den funktion jeg benyttede til at snakke med databsen er fjernet. 

Så jeg skal omskrive dele af koden nu til at benytte en anden. Det er jeg gået igang med nu.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jul 2017 at 13:10
Jeg har omskrevet store dele af speakerbuilder pro. Og det ser ud til at virker. Dog vises cone excursion ikke for lukket kabinet endnu. Hvorfor ved jeg ikke endnu. Men jeg arbejder videre.

Hvis i finder fejl, så skriv dem endelig her.

Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jul 2017 at 13:19
Fejlen med Cone excursion skulle nu være rettet. 

Jeg kan ikke pt se flere fejl i speakerbuilder pro. 

Så skriv dem gerne her hvis i ser dem.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jul 2017 at 20:01
Godt arbejde Thumbs Up
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jul 2017 at 08:50
Det ville være dejligt med en revision af billed-upload funktionen. Som den fungerer nu er den tæt på ubrugelig: inkonsistente fejlmeddelelser, uoverskueligt interface - nogen gange giver man bare op og sender billeder privat.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jul 2017 at 10:04
Jeg uploadede et billede i går. Oplevede ingen forskelle i forhold til tidligere uploads. Ej heller nogle fejlmeddelelser.
Måske problemerne skyldes browser, filformat, filstørrelse etc.?
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Jul 2017 at 11:00
Vi er flere der har kæmpet med systemet på det seneste - se "Måling af Wayne Parham" tråden. Man ved aldrig hvornår en upload bliver accepteret eller ej, og man får det ikke at vide (medmindre det er filstørrelse, men det ved man jo inden man starter). Editoren accepterer angiveligt .png filer men jeg har fået dem afvist, konverteret dem til .jpg og postet dem uden problemer. Det er altså virkelig op ad bakke, og jeg er ikke novice.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Aug 2017 at 16:43
Hej,

Så vidt jeg ved, kan systemet ikke håndtere danske bogstaver i filnavnet. Kan det være problemet?
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Aug 2017 at 18:12
Nej.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz