Forum Home Forum Home > Brancheområde > Nyheder fra branchen
  New Posts New Posts RSS Feed: Ellipticor fra Scan-speak
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Ellipticor fra Scan-speak

 Post Reply Post Reply
Author
Message Reverse Sort Order
Allan_s View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 29 Dec 2014
Location: 8723
Online Status: Offline
Posts: 116
  Quote Allan_s Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ellipticor fra Scan-speak
    Posted: 03 Dec 2017 at 20:05
Enhederne ser ellers spændende ud, men hvis den pris er korrekt, så tror jeg sq også det bliver et kæmpe nej tak herfra :-)
________________________
MVH Allan Ø
Back to Top
Hansmlauridsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 13 Okt 2011
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 335
  Quote Hansmlauridsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2017 at 19:36
Hej igen

Via willys-hifi.com bliver det 19500 for de 4 enheder. Bare til info.

Mvh Hans
Jeg er og bliver en meget forvirret mand med 1000 ideer i hovedet og knap så mange på tegnebrættet
Back to Top
Hansmlauridsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 13 Okt 2011
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 335
  Quote Hansmlauridsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2017 at 17:08
Hej

Projektet er super spændende og uden tvivl der ligger mange udviklings timer bagved. 

Men priserne er helt hen i vejret, og minder mig lidt om de 300,000kr for et sæt nordost højtalerkabler.

Så vidt jeg kan regne. Til bliver det lige imellem 15000kr og 20 000kr for 2 diskanter og 2 basmellemtone enheder.

Når jeg ser på kan jeg ikke finde ud af hvor i konstruktionen at de er dyrere at producere en 18wu.

Tror i skyder jer selv i foden. 

Glæder mig dog til at høre dem på et tidspunkt, for med prisen taget i betragtning må det jo være noget nær verdens bedste enheder?!

Mvh Hans


Jeg er og bliver en meget forvirret mand med 1000 ideer i hovedet og knap så mange på tegnebrættet
Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maj 2017 at 18:22
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz