Forum Home Forum Home > Software > Simulerings software
  New Posts New Posts RSS Feed: Behavioral Model i LTSpice
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Behavioral Model i LTSpice

Post Reply Post Reply Page  <1 345
Author
Enthusiast
Enthusiast

Online Status: Offline
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Behavioral Model i LTSpice
    Posted: 09 Nov 2017 at 20:33
Det er kæmpestort det her Clap
Jeg har desværre ikke haft tid til at prøvekøre det endnu. Men det er hentet ned på PC'en og ligger klar.

Tak Ulrik.

Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Jan 2018 at 20:06
Så fik jeg endelig taget mig sammen og testet denne fine behavioral model.
Jeg kom forholdsvis problemfrit i gang ved hjælp af beskrivelserne tidligere i tråden.

Jeg kører med LTspice XVII (32 bit) installeret på et 64 bit Windows 7 styresystem.

Det er muligvis noget nyt i LTspice XVII i forhold til version IV, men ved installationen af LTspice dannes en kopi af sym og sub undermapperne et sted på computeren uden for installationsmappen.
Når LTspice starter, søges efter symboler og biblioteker i denne kopi-mappe - altså ikke i selve installationsfolderen.

I forhold til den tidligere beskrivelse, hvor tekstfiler, .lib filen samt symbol-filerne skulle lægges i "sub" og "sym" installationsmapperne under "C:\Program files (x86)\...", skulle jeg derfor i stedet lægge filerne på deres respektive pladser i kopi-mappen.

Stien til kopi-mappen kunne jeg finde ved at trykke F2 inde i LTspice. Så kommer symbol-biblioteket frem. Her står stien flere steder.

Ellers var alt fuldstændig som beskrevet.

Jeg leger stadig med det givne eksempel, som kører fint.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Jan 2018 at 07:49
Big smile
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Feb 2018 at 08:58
Jeg faldt lige over dette (er ikke stødt på det før) - ser vældig interessant ud. Det virker som om, man skal bruge den samlede fase for enheden til crossover simulation (i stedet for minimalfase og delay).

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz