Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: SB Satori 3-vejs
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


SB Satori 3-vejs

 Post Reply Post Reply Page  <1 5678>
Author
Message
JakobYoung View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 28 Mar 2017
Location: FYN
Online Status: Offline
Posts: 62
  Quote JakobYoung Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SB Satori 3-vejs
    Posted: 28 Jul 2017 at 11:28
@BUSK  - Mange tak...

Det er dejligt med noget opbakning fra forum, når du kragen derhjemme øffer over størrelsen :)

Jeg er lidt i stampe mht slutfinish.. Mest fordi kabinet ikke er samlet i gering, og derfor vil jeg ikke investere i en industrilakering - med fare for rejste hjørner.
Back to Top
Mik112 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 28 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 345
  Quote Mik112 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Jul 2017 at 18:56
Originally posted by Busk

Sindsygt flotte højttalere Clap

Hehe.... Ja, de minder en del om VSS1510 LOL
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Aug 2017 at 16:17
Originally posted by JakobYoung

@BUSK  - Mange tak...

Det er dejligt med noget opbakning fra forum, når du kragen derhjemme øffer over størrelsen :)

Jeg er lidt i stampe mht slutfinish.. Mest fordi kabinet ikke er samlet i gering, og derfor vil jeg ikke investere i en industrilakering - med fare for rejste hjørner.


Så kan du bare vise hende et billede af den ene af mine subber i hi-fi rummet   LOL


Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
JakobYoung View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 28 Mar 2017
Location: FYN
Online Status: Offline
Posts: 62
  Quote JakobYoung Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Aug 2017 at 17:12
Det er det jeg vil betegne som en fuldvoksen sub
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 832
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Aug 2017 at 19:31
Hvad med at finere dem? Evt med en sort front - Jeg synes personligt at en mat/halvblank sort generelt er pænere end "pianolak"
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Aug 2017 at 19:36
Originally posted by Roky

Hvad med at finere dem? Evt med en sort front - Jeg synes personligt at en mat/halvblank sort generelt er pænere end "pianolak"

De er indbygget i væggene bag højttalerne.
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 832
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Aug 2017 at 14:21
Busk: Uhhh, den ultimative løsning!!! Kommer der snart nye projekter fra din hånd op på siden? - Det var aldeles spændende at følge med i Smile
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2017 at 10:22
Originally posted by Roky

Busk: Uhhh, den ultimative løsning!!! Kommer der snart nye projekter fra din hånd op på siden? - Det var aldeles spændende at følge med i Smile
Ja der kommer nok snart noget igen fra min hånd. Og måske også lidt projekter for andre.
Men mere om det når tiden kommer, nu vil jeg ikke stjæle mere af denne fine tråd Smile
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 832
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2017 at 11:17
Busk: fedt :)

JakobYoung:
Beklager off-topic.
Har du overvejet at finere dem? Evt mørkrøget eg? Og så en grålig farve til fronten. Eller hvad med den farve du har modelleret dem i på første side :)?

Jeg har ikke vildt meget erfaring med at male, men vil tror man kan få et ret godt resultat med grunder og så en farve påført med en egnet rulle
Back to Top
JakobYoung View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 28 Mar 2017
Location: FYN
Online Status: Offline
Posts: 62
  Quote JakobYoung Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Aug 2017 at 00:08
Jeg sætter min lid til penselstrøg og noget glans20 lakmaling. Overordnet hvid.. foden overvejer jeg at male sort/mørkegrå ;) 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz