Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: Hjemme HiFi træf.
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Hjemme HiFi træf.

 Post Reply Post Reply
Author
Message Reverse Sort Order
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hjemme HiFi træf.
    Posted: 28 Sep 2016 at 12:00
Der er stadig masser af plads
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Sep 2016 at 20:21
Fordømt, jeg er desværre ophængt andet steds. Jeg mÃ¥ melde min ankomst en anden god gang. 
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Sep 2016 at 19:23
Der er masser af plads.

Vi er 5 stykker fra VSHK (VestSjællandsHifiKlub) som er tilmeldt p.t., og så kan der dukke flere op på dagen.

Vi har ikke noget specifikt på programmet, men jeg har lidt forskelligt stående man kan lytte til, og man kan bare tage musik med, hvis man gerne vil introducere noget for andre (streamer/CD).

Lige p.t. har jeg blandt andet disse stående:

http://whiteroom.dk/da/teknik/10-loka-audio-nirvana?showall=1

Edited by daniels - 24 Sep 2016 at 19:27
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Sep 2016 at 18:57
Alletiders initiativ, Daniel. Jeg har desværre weekenden booket op, ellers var jeg kommet! Jeg hÃ¥ber pÃ¥ en reprise. Embarrassed
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Sep 2016 at 14:16
lyder spændende, hvem kommer og hvad skal der lyttes til? Jeg deltager gerne hvis der er plads.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Sep 2016 at 08:53
Rigtig fedt initiativ Thumbs Up
Jeg ville rigtig gerne deltage, men kan desværre ikke den pågældende dato.
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Sep 2016 at 20:04
Vi er nogle stykker som samles i Ringsted til et HiFi træf, så hvis nogen har lyst, er de velkommen til at kigge forbi.

Ringsted
Lørdag den 1. oktober fra klokken 13.

Skriv til mig for flere oplysninger, hvis du kan komme.

Der er gratis snacks og drikkevarer og vi bliver ved til den sidste kører - aftensmad er for egen regning, men vi henter noget

Der er ikke noget plan, så man kommer bare, og så lytter vi til musik og snakker HiFi
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz