Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 3. Dec 2016
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 3. Dec 2016

 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 28>
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 3. Dec 2016
    Posted: 27 Sep 2016 at 12:00
Jeg (og Bo) tager også et sæt ARA med (2-vejs Satori kit). Det er lillebroderen til Rinjani, som vi lyttede på hos Bo for et par år siden. 

Edited by USXX - 27 Sep 2016 at 12:00
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Sep 2016 at 12:03
Originally posted by Frost

Det ser ud til at vi alle kan deltage d. 3. Dec (indtil videre).... Hvad siger folket til at vi fastlåser denne dato? 
Hvis nogle har i tankerne at medbringe udstyr, så skriv det endeligt her i tråden.. Så har vi noget at glæde os til :D 

Jeg skal nok løbende holde 1. indlæg opdateret mht oplysninger/grej. 

Der er stadig tæt kamp om to datoer, så måske vi lige skulle vente en uges tid og se, om der melder sig flere på banen.
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Sep 2016 at 19:35
Hvis ellers de når at blive færdige, tager jeg mine nye 2.5 vejs Refleks-Transmissionslinie højttalere med.
Lige nu ser det dog lidt presset ud.
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sep 2016 at 08:09
Man behøver jo ikke, at have finish på højttalerne, filteret kan også ligge udenfor kassen, bare de kan spille!
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sep 2016 at 08:14
Originally posted by Hylle

Man behøver jo ikke, at have finish på højttalerne, filteret kan også ligge udenfor kassen, bare de kan spille!

Hørt!
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sep 2016 at 08:16
Originally posted by Hylle

Man behøver jo ikke, at have finish på højttalerne, filteret kan også ligge udenfor kassen, bare de kan spille!

Det er rigtigt. Men fra mit sidste byggeprojekt (som var mit første) lærte jeg, at der kan gå rigtig lang tid, før man får taget sig sammen til at gøre højttalerne færdige, hvis man begynder at spille på højttalerne uden at have finishen klar.

Jeg håber snart at kunne påbegynde fineringen af TL kabinetterne. Så må vi se, hvor lang tid det tager og om jeg skal udskyde fineringen af reflekskabinetterne og prøve at lave et filter i stedet.
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sep 2016 at 12:38
GÆST:
Hvordan er stemning i forhold til at invitere Troels Gravesen?

Det er helt OK at sige 'NEJ TAK' derfor jeg spørger.... ,-)
Albert :-)
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sep 2016 at 12:50
Personligt mener jeg; jo flere (relevante) jo bedre
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sep 2016 at 21:19
Ingen alarm herfra.
Det kunne være rigtig spændende, hvis han også ville tage en af hans konstruktioner med.
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sep 2016 at 21:24
Det håber jeg vi kan få ham til.
Har nogen noget imod det, så råb lige op, og der er helt OK, ellers vil jeg spørge ham.
Albert :-)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz