Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 3. Dec 2016
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 3. Dec 2016

 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 28>
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 3. Dec 2016
    Posted: 01 Dec 2016 at 13:06
Originally posted by ham_den_lange

Originally posted by USXX

Takket være Simon, som i morgen vil yde en heroisk indsats, kommer mine højttalere med alligevel - men de kommer til at spille på et ikke helt færdigtrimmet stadie. De ekstra komponenter når desværre nok ikke at komme hjem inden lørdag, men man kan jo være heldig.

Hvilke komponentværdier mangler du?

Ikke noget, jeg ikke kan stykke sammen af noget, jeg har (omend de 82 uF ikke vil være samme kvalitet som de nuværende 100 uF) - så længe det er til trim af den nuværende filterkonfiguration. Hvis vi skal kunne prøve 1. ordens nedre afrulning på mellemtonen, kommer det til at kræve spoler og kondensatorer til impedanskorrektion (8.5 mH og 2 x 560 uF pr. side) - resten har jeg.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2016 at 13:09
Det skal vi ikke bruge en masse krudt på, for mine højttalere skal absolut ikke fylde det hele - der er meget andet, der også skal lyttes på...
Back to Top
Aboe View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 19 Nov 2016
Location: Odense
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote Aboe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2016 at 20:19
Hej

Jeg tager min Raspberry med indbygget Dac med - den er tewaket på næsten alle tænkelige måder :-)uploads/552/IMG_0110.JPG
Back to Top
GlayZ3R View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 21 Maj 2010
Location: Fasterholt, DK
Online Status: Offline
Posts: 251
  Quote GlayZ3R Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2016 at 20:21
Totalt fedt Ulrik, at du når at få de store med alligevel... Jeg har bestemt også glædet mig til at høre dem.

Hmmm, det får mig til at gen-overveje om det er givtigt at jeg også tager "hele stuen med", men "what the fuck", jeg har pakket, så jeg tager det hele med, håber der bliver tid til at lytte bare lidt :-)

MVH
Michael M
- Villemoes Audio - Vector Three (DIY)
- Technics SL-1210GR / Ortofon 2M Black
- MediaPC (USB to P-3000R)
- Onkyo P-3000R
- MiniDSP DDRC-88A/BM
- 4x Dynacord SL's:
2x SL 2400 + 1x SL 1200 + 1x SL 900
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Dec 2016 at 21:09
Originally posted by GlayZ3R

Totalt fedt Ulrik, at du når at få de store med alligevel... Jeg har bestemt også glædet mig til at høre dem.

Hmmm, det får mig til at gen-overveje om det er givtigt at jeg også tager "hele stuen med", men "what the fuck", jeg har pakket, så jeg tager det hele med, håber der bliver tid til at lytte bare lidt :-)

MVH
Michael M


Fedt Thumbs Up
Det er endnu en højttaler, jeg gerne har villet høre i nogen tid. Glæder mig til den også.
Back to Top
Aboe View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 19 Nov 2016
Location: Odense
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote Aboe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2016 at 06:47
Hvad er adressen til i morgen? - kan ikke finde den nogen steder i Them :-o
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2016 at 08:36
Industrivej 12
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2016 at 08:37
Det er showroom-adressen, som også fremgår her:

Back to Top
MadsBuchardt View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 06 Nov 2012
Location: Danmark
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote MadsBuchardt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2016 at 08:47
Og HUSK! alle der kan have nogle stole med, må meget gerne tage dem med :) 
www.rabu-acoustics.dk
Back to Top
Aboe View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 19 Nov 2016
Location: Odense
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote Aboe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2016 at 08:48
Takker - det ville jo så også hjælpe hvis jeg selv kunne læse en hjemmeside Tongue
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz