Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 3. Dec 2016
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 3. Dec 2016

 Post Reply Post Reply Page  123 28>
Author
Message
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 3. Dec 2016
    Posted: 09 Sep 2016 at 13:15

Update 5/10-16:

Datoen er låst fast til 3. dec, og afholdes hos Buchardt Audio i Them v. Silkeborg. 

mere info følger.. 

-----

Hej Alle sammen.
Nu nærmer vi os jo snart juleperioden, så måske vi skal begynde at overveje Julefrokosten 2016?

Forrige år lagde Balbrech hus til her i Jylland, og sidste år var vi et smut på sjælland hos Digital Thor og DanielS. 
 
Jeg forestiller mig endnu en julefrokost med god stemning, en masse hyggesnak og ikke mindst (Forhåbentligt) god lyd.
Sidste år var det desværre lidt småt med antallet af medbragte højtalere, heldigvis havde DanielS og Digital Thor opstillet et imponerende setup med rigelig membranareal og effekt bag. 

Jeg har hørt rygter om at det er muligt  at USXX bliver færdig med et sæt højtalere baseret på en 15" PA enhed, og Entusiasten er ved at færdigøre et sæt 2,5vejs, også med lidt anderledes bas system. 

Personligt håber jeg at der bliver medbragt mange hjemmebyggede højtalere, så vi kan få hørt noget af alt det vi går og bygger i garagerne. Clap 
Jeg håber at folk vil være med til at støtte op om endnu en hyggelig julefrokost Clap

Hilsen 

Rune Frost


Edited by Frost - 05 Okt 2016 at 01:57
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Sep 2016 at 13:25
Godt initiativ, Rune!

Jeg prøver i hvert fald at nå i mål (det er ikke den nemmeste HT-nød at knække - men det er jo blot udfordringen).



Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Sep 2016 at 13:38
Det er altid godt med lidt udfordringer :) 
Jeg har også udfordret mig selv med sådan et sæt her : 

det er en 12" B&C coaxial med titanium 3" compression driver. Det skal nok give en hovedpine eller to at få på plads LOL 

Tanken var at hoppe på bølgen med et kvartbølgehorn der munder ud i bunden af kabinettet, og så håbe på at jeg kan klare filtreringen passivt mellem compression driver og woofer. ifølge specs er følsomhed 98db på bassen og 106db på tweeter. 

Den højtaler når jeg dog ikke at have færdig til en evt julefrokost :)

Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Sep 2016 at 13:53
Jeg er klar!
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Sep 2016 at 13:58
Det kommer jo til at kræve et sted med god plads og fornuftig indretning. Jeg vil ikke byde ind her/denne gang, da det kun vil være praktisk med et lille hold hos mig.
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Sep 2016 at 14:01
Super Daniel.

Enig Ulrik. Men kravet for hvor stor en stue der skal bruges, afhænger jo meget af hvor mange der har lyst til at deltage :) 
De sidste 2 år har vi jo været så priviligerede at have rigeligt med plads og samtidig god akustik :)
Jeg har desværre hverken god akustik eller pladsen, så jeg kan heller ikke melde mig på banen her.

Mvh 




Edited by Frost - 09 Sep 2016 at 14:06
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 621
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Sep 2016 at 17:32
Jeg er også klar Big smile
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Sep 2016 at 14:26
Jeg kunne måske godt lægge hus til, hvis vi ikke kan finde noget i Jylland. Det er ikke så store rum som de sidste to gange, men vi bør kunne være der.
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Sep 2016 at 15:56
Som udgangspunkt er jeg også med på en julefrokost, hvis bare datoen passer ind i kalenderen.
Jeg kan ikke lægge bolig til, da jeg bor i en lille lejlighed.
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Sep 2016 at 12:04
Jeg er frisk, om jeg ikke er på farten.

Første øvelse må være en datoafstemning som tidligere.
Jeg syntes også gerne vi må udvide kredsen om man lige kender en 'nørd' mere der burde være med.
Selvfølgelig med hensyntagen til plads.
Kan vi ikke finde et sted at holde Julefrokosten, kan vi muligvis leje et sted. Det bliver dig lidt mere bøvlet at koordinere det hele.

Dato:
Hvem sætter en afstemning op?

Mad:
Hvad med at gøre det LET og bestille noget udefra?
Er der nogen der GERNE vil lave mig, så lad os høre om det '-)

Økonomi:
DELING

ØL:
Om jeg har tid, prøver jeg lige at få brygget noget
Albert :-)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz