Scan-Speak 18W + Seas T25 |
Post Reply ![]() |
Page <1 78910> |
Author | |
bknielsen ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 519 |
![]() ![]() ![]() Posted: 04 Dec 2018 at 21:01 |
Jeg fandt skuresvamp målingen felsby og jeg lavede. Grøn er med svamp på siden af kabinet ud for diskanten - rød er så uden. Det kan (naturligvis) også ses i pulssvaret.
![]() |
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
![]() |
|
Enthusiast ![]() Excentrisk ![]() Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Online Status: Offline Posts: 909 |
![]() ![]() ![]() |
Er det en højttaler, vi får lov at høre på lørdag?
Det kunne være spændende at høre den.
|
|
![]() |
|
felsby ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Online Status: Offline Posts: 1394 |
![]() ![]() ![]() |
Den kommer med. Sløve Sven har ikke loddet filter sammen endnu, selvom komponenterne er klar, så det bliver med Brians fumlebræt. Det beder jeg om undskyldning for.
|
|
![]() |
|
bknielsen ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 519 |
![]() ![]() ![]() |
Er de færdige nu, Sven?
|
|
|
|
![]() |
|
felsby ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Online Status: Offline Posts: 1394 |
![]() ![]() ![]() |
Filtrene er næsten færdige - nu skal de bare skrues i! Om et par måneder er de sikkert stueklar. Og så er der renoveringen af de "fine"
![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Det må vi fejre til den tid
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
De skal have ca. 12l afstemt til 45Hz, så er de 5dB nede ved 50Hz. ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Så har jeg et par spåndkasser, der kan bruges til en test, når dagen kommer.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Fedest! Vinterprojekt?
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Ja det er nok ikke helt umuligt.
|
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 78910> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |