Forum Home Forum Home > Brancheområde > RABU-Acoustics
  New Posts New Posts RSS Feed: RABU Træf / lspCAD workshop #1 (04/10/09)
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

RABU Træf / lspCAD workshop #1 (04/10/09)

Post Reply Post Reply
Author
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: RABU Træf / lspCAD workshop #1 (04/10/09)
    Posted: 05 Okt 2009 at 15:12
RABU-Træf / lspCAD workshop #1 (04/10/09)

Så fik vi afholdt det første selvbygger træf i Steff-Musik (Silkeborg).

Dagen gik godt! Vi fik både lyttet til Rabu byggesættet som består af en 18cm Reedcone seas bas/mid og en TDFC diskant også fra seas. Henrik (syncroniq) medbragte også et byggesæt, med seas excel enheder og jantzen kabinetter, som han har lavet for Jantzen. Dette byggesæt vil kunne findes sammen med vores eget på vores hjemmeside (rabu-acoustics.dk) i fremtiden.

Henrik (syncroniq) lavede desuden en rigtig god og grundig gennemgang af hvordan vi måler med CLIO og efterfølgende simulerer et filter i lspCAD, der blev ihvertfald løftet et par øjenbryn, mens han fik forklaret de knap så indlysende ting på godt jydsk.

Her er et par billeder fra dagen:

Edited by kappen - 07 Apr 2010 at 10:12
Back to Top
Clploug View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger

Online Status: Offline
  Quote Clploug Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Okt 2009 at 19:38
Det ser sgu rigtig hyggeligt og lærerigt ud! jeg synes at det er et super godt initiativ og det var til at det var et vellykket arrangement! Clap

Øv bøv at man ikke var med, men jeg ser frem til at kunne deltage ved et andet arrangement! Tongue
Back to Top
Baby Strong View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger

Quote Baby Strong Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Okt 2009 at 19:47
Man skulle self rammes af sygdom.. Jeg vil også se frem til næste arrangement. 
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Okt 2009 at 20:46
Hey,

Super hyggelig dag. Håber folk fik noget ud af det. 
Jeg glæder mig i hvert faldet til næste gang.

Her mine billeder :

Back to Top
ubl_ View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger

Quote ubl_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Okt 2009 at 10:11
Må sige at jeg synes at det var en rigtig hyggelig og vellykket dag og ja det var ganske lærerigt for mit vedkommende. Det var i hvert fald det skub der skulle til, for at jeg nu selv vil begynde at forsøge mig med egne filtre (omend der nok er lidt overordnet teori der skal på plads først).

Kappen: Håber ikke jeg løb afsted med hele jeres samling af basrefleksrør (jeg har kun 16 i min samling nuEmbarrassed)

mvh Ulrik
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Okt 2009 at 17:02
Originally posted by ubl_

Må sige at jeg synes at det var en rigtig hyggelig og vellykket dag og ja det var ganske lærerigt for mit vedkommende. Det var i hvert fald det skub der skulle til, for at jeg nu selv vil begynde at forsøge mig med egne filtre (omend der nok er lidt overordnet teori der skal på plads først).

Kappen: Håber ikke jeg løb afsted med hele jeres samling af basrefleksrør (jeg har kun 16 i min samling nuEmbarrassed)

mvh Ulrik

Det gjorde du Cry. Vi skal have bestilt nogle nye nu.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz