Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Kabinet beregninger
  New Posts New Posts RSS Feed: Subwoofer
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Subwoofer

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message Reverse Sort Order
Mik112 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 28 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 345
  Quote Mik112 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Subwoofer
    Posted: 25 Sep 2009 at 17:34
Er det en "pancake" konstruktion du har i tankerne? Vores sofa har en frihøjde på 5 cm...!
Synes det er synd at benytte en så god enhed og bare gemme den væk under gammelt skum og læder. 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Sep 2009 at 16:54
Det er ihvertfald ikke helt ude i skoven, syncroniq herinde fra kører med ca. samme opsætning, du kan prøve at høre ham.
Back to Top
korsbæk View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24 Sep 2009
Location: Hornslet
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote korsbæk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Sep 2009 at 16:42
Hej

Jeg overvejer at bygge en subwoofer der skal ligge under min sofa. Da jeg ikke er interesseret i at have endnu en kasse stående. Jeg ønsker mig en subwoofer til at give det sidste, til når jeg ser film. Jeg mangler den fysikske dimension, hvis man kan sige det på den måde.
Min stue er på 21m2.

Jeg tænker lidt på at købe en 26W/4867T00 fra Scanspeak. Jeg tænker lidt at en 10" må være rigelig, når min stue ikke er større end den er.
Som forstærker tænker jeg på en hypex 4.0. Er der noget at hente ved at købe hypex 8.0 eller er det spild af penge?

Hvor mangle liter skal kabinettet være på?
Hvad siger i til denne sammen sætning?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz