Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Beolab 90
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Beolab 90

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 837
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Beolab 90
    Posted: 15 Okt 2015 at 13:05
Der står flere steder, at det er en 26W revelator der blandt andet er anvendt i bunden. For mig ligner det dog ikke en 26W, snarere en 32W. Kig eks på mængden af skruehuller (26W vs 32W).


Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Okt 2015 at 15:01
Og så venter vi bare på de første som laver en DIY klon
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Jan 2016 at 14:09
Har fået lyttet lidt til Beolab 90 nu, og jeg er ikke imponeret. Sindssyg dårlig spredning = meget lille sweetspot. Det er højttalere til én lytter. Er meget mere begejstret for de produkter jeg har fra Lyngdorfs med rumkorrektion. 
Der skulle eftersigende komme en feature til den næste opdatering, hvor man så kan ændre/forbedre spredningen. De har overskud, men det skulle de også gerne have med alle de enheder og 8,2kW klasse-D forstærkere pr. side. 
Jeg har hørt dem to gange, dog ikke så længe, så kan ikke rigtig skrive så meget, men jeg er umiddelbart ikke særlig begejstret.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz