Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2015
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2015

 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 14>
Author
Message
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2015
    Posted: 25 Dec 2015 at 15:55
Jeg levere gerne diverse slags snaps, rom og andre slags spiritus - det vil være gratis for alle!

Så kunne jeg da også godt sørge for lidt medister og frikadeller.

Kunne være sjovt med lidt spændende grej.
Jeg vil også lige prøve at høre om jeg kan låne lidt sjovt til dagen.

Jeg slæber da også lidt Ground Sound med, og sætter en streamer op, så man kan tage musik med på harddiske/USB flash og få afspillet.


__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Jan 2016 at 11:18
Hej folkens Godt Nytår - er der stadig liv? for det er der her. Er der forslag til en Julemeny og hvem tager hvad med ? ud over mig og Daniel Smile
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Jan 2016 at 12:05
Hylle og jeg har talt om det var LET at købe en meny i byen?
Kokken og Jomfruen kunne være en mulighed. 
For mig behøver det IKKE være julemad, solid gryderet også en mulighed, og bør det ikke være hotdog til natmad?
Jeg mangler iævrigt en adresse og tidspunkt, måske det står et sted men har ikke kunnet finde det.......

Albert :-)
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Jan 2016 at 12:38
Originally posted by balbrech

Hylle og jeg har talt om det var LET at købe en meny i byen?
Kokken og Jomfruen kunne være en mulighed. 
For mig behøver det IKKE være julemad, solid gryderet også en mulighed, og bør det ikke være hotdog til natmad?
Jeg mangler iævrigt en adresse og tidspunkt, måske det står et sted men har ikke kunnet finde det.......



Den er jeg også med på.

__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Jan 2016 at 13:27
Det var mad udefra løsningen jeg valgte i 2012, det er håndterbart. Chilligryden hos Busk en sommer for længe siden var også rigtig go' :-)....værten bestemmer.

Hvis balbrech har lyst/overskud kunne vi jo evt. betale ham for lidt hjemmebryg, det var i hvert fald i orden sidste år.

Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Jan 2016 at 13:28
Originally posted by balbrech

Lad os endelig høre hvordan vi kan bidrage, med mad, øl, økonomi......
Tænkte om vi skulle høre et par fabrikanter om vi evt kunne låne udstyr, eller de ville være med.....
GATO og Jeff Roland er mine tanker og gode kontakter.....


Det lyder spændende, har du ikke også adgang til Image Audios rørslæder? Evt. må vi spørge Hylle om han tager sin med, den lyder rigtig godt.
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Jan 2016 at 17:46
Jeg er absolut med på andet en julemad, et pålægsbord, stadig med en lille skarp til, kan vel gøre det...

Jeg er spændt på hvad for noget grej der bliver slæbt med (lad os høre!). Jeg har ikke afgjort endnu om jeg er helt klar med mine let modificerede Linn kasser, rør slæden kan jeg i alt fald tage med.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Jan 2016 at 17:52
Originally posted by Hylle

Jeg er absolut med på andet en julemad, et pålægsbord, stadig med en lille skarp til, kan vel gøre det...

Enig!
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Jan 2016 at 22:21
For mig er menuen egentlig underordnet. Det er ikke maden, jeg kommer for.

Jeg bidrager dog meget gerne, hvis vi ender med at lave et sammenskudsgilde, hvad end det bliver julemad eller smørrebrød.
Hvis der bliver arrangeret mad udefra, betaler jeg gerne forud eller har kontanter med på dagen.


Edited by Enthusiast - 03 Jan 2016 at 22:22
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jan 2016 at 09:42
Halløj der.

Image Audio, JA jeg har adgang til dem, men har pt ikke noget i DK.
Måske Hylle kan lokkes????
Jeg har inviteret GATO og Thomas Holm til at tiltage med noget elektronik hhv GATO og Jeff Roland, håber dette er ok, tror ikke de kommer men syntes det kunne være FEDT med noget cool grej foran de forskellige højttalere.

Hvad tænker I om Troels Gravesen? Kunne det være spændende at have ham med med en NY konstruktion?

Hvis noget føler det bliver kommeercielt SB Acoustics relateret så sig ENDELIG fra, det skal det jo IKKE være. (Jeg vil fint forstå det - NO problem)

Omvendt hvis I gerne vi se nogle enheder fra SB Acoustics så tager jeg dem gerne med.

Det er stadig Mads der sælger enhederne i Danmark

http://rabu-acoustics.dk/




Edited by balbrech - 04 Jan 2016 at 10:52
Albert :-)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz