Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2015
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2015

 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314>
Author
Message
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2015
    Posted: 15 Jan 2016 at 21:02
Jeg kommer først hen af klokken 16 jeg har ikke mulighed for at medbringe mit hjemme byg da jeg ikke rigtig har transport mulighed i min bil, jeg kan dog godt have en m2tech Vaughan med hvis det giver mening. 
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Jan 2016 at 21:42
Originally posted by felsby

Jeg er desværre også forhindret, men ønsker jer alle en forrygende dag. Jeg glæder mig til at se videoen hvor Bo´s stroganoff bliver byttet ud med en dræberchili uden hans vidende.

Jeg lover at gøre mit bedste (jeg kan tage en Carolina Reaper med hjemmefra til at sætte lidt ekstra krudt i tingene) - it's gotta burn on the way out...
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Jan 2016 at 10:35
Originally posted by vincent.

Jeg kommer først hen af klokken 16 jeg har ikke mulighed for at medbringe mit hjemme byg da jeg ikke rigtig har transport mulighed i min bil, jeg kan dog godt have en m2tech Vaughan med hvis det giver mening. 


Hvis den er lige til at tage med under armen, så tag den gerne med - så vi kan se på dyret Big smile
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 03 Nov 2012
Online Status: Offline
Posts: 289
  Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Jan 2016 at 13:58
Jeg må melde fra.
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2016 at 12:34
Hej Alle. 
Tak for sidst! Det var et rigtig hyggeligt arrangement Thorbjørn og Daniel havde arrangeret.
Her er lidt billeder fra igår:
























Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2016 at 18:34
Tak for god ro og orden og et succesfuldt træf!
__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
senilix View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 04 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 146
  Quote senilix Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2016 at 19:07
Ser fandme hyggeligt ud.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2016 at 19:26
Tak for en rigtig hyggelig dag med god mad Thumbs Up og gode snakke Smile
Back to Top
Enthusiast View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 19 Okt 2011
Location: Storkøbenhavn
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Enthusiast Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2016 at 19:53
Også en tak herfra til alle for en super hyggelig dag og en særlig tak til Thorbjørn og Daniel for jeres anstrengelser i planlægningsfasen.

Synes det var rigtig spændende at få sat ansigt på en del af forummedlemmerne. Der var måske ikke så mange konstruktioner med, som man kunne have håbet, men bestemt en vellykket dag alligevel.

Jeg fik brugbar kritik/feedback på min egen konstruktion og har nu et par ideer til videre trimning.


Edited by Enthusiast - 17 Jan 2016 at 19:54
Back to Top
senilix View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 04 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 146
  Quote senilix Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Jan 2016 at 20:18
Kunne man få sat navne på sidste billede? Jeg kan godt genkende Ulrik LOL
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz