Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: Støbt waveguide - igangsat :-)
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Støbt waveguide - igangsat :-)

 Post Reply Post Reply
Author
Message Reverse Sort Order
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Støbt waveguide - igangsat :-)
    Posted: 05 Nov 2015 at 20:53
Hvordan står det til med projektet? Har de fået et hus at bo i?
Back to Top
Allan_s View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 29 Dec 2014
Location: 8723
Online Status: Offline
Posts: 116
  Quote Allan_s Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Sep 2015 at 21:41
du fÃ¥r lige en tegning, det er vidst nemmere :-) huldet er lavet sÃ¥ jeg har 1 mm i kanten til en 30mm dome diskant. de 11cm er indvendige mÃ¥l pÃ¥ "keglen". 

________________________
MVH Allan Ø
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Sep 2015 at 20:42
Sjovt projekt Thumbs Up Er den konisk? Hvad er størrelsen pÃ¥ ydre diameter, dybden og membranhullet?
Back to Top
Allan_s View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 29 Dec 2014
Location: 8723
Online Status: Offline
Posts: 116
  Quote Allan_s Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Sep 2015 at 17:37
Har spurt lidt til erfaringer med støbning af waveguides/horn, men åbenbart ikke mange der har prøvet det herinde, anyways... nu skulle det prøves.
Det gik faktisk ret nemt, og tog ikke lang tid, er bare lidt i tvivl om jeg kan slibe det, og lave hulder til montering, da det alrerde er vold-hÃ¥rdt..... Overflade hærdning tager 20-25min, men gennemhærdning er 8 timer, sÃ¥ nu er det bare at vente, men her er de første billeder, og der kommer self mere, nÃ¥r jeg kommer længere  Smile btw, sÃ¥ er formen lavet af en gammel membran og brugsens den bedst plast-skÃ¥l.




________________________
MVH Allan Ø
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz