Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Hvorfor dette forum
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Hvorfor dette forum

 Post Reply Post Reply
Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hvorfor dette forum
    Posted: 04 Jan 2009 at 16:47
Hey,

Jeg har fået en del mail hvor folk spørger hvorfor dette forum er blevet lavet. Nogen tror det er på grund af balladen på hifi4all. Det er dog ikke rigtig.

Jeg har længe ønsket at have et forum kun for selvbyg af højttalere, og har prøvet at installere forskellige udgaver. Det er tilfældig at dette forum benytter samme asp forum, som hifi4all. De fleste er lavet til PHP og mit webhotel ligger på en windows maskine.

Balladen på hifi4all har kun gjort at jeg fik taget mig mere sammen, og fik lavet det færdig. Jeg ser det ikke som noget der skal prøve at overtage hifi4alls subforum, men som et godt alternativ.

Billedupload arbejder jeg på at få på plads inden længe. Jeg skal bare lige finde de penge det koster. Så vil privat beskeder også blive låst op.

Vi har prøvet at opdele vores fora så det virker lidt mere overskueligt. Vi har også gang i at få nogle rigtig prof akustikere til at lave lidt gode indlæg i "gæste tråde". Der vil de kunne lave indlæg, men man vil ikke kunne svare. Det er for at lave et rent og godt opsl*gsværk uden mudder og sure miner.

2 ud af 4 danske hifiklubber har sagt ja til at benytte dette forum og har fået deres eget område med egne moderator. De to sidste klubber, har ikke svaret på vores mail endnu, så det kan stadig være de vil være med.

Venlig hilsen
   Henrik Høegh

Edited by syncroniq - 04 Jan 2009 at 16:49
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jan 2009 at 20:16
Hey,

Og nej, ordet "frequence" er ikke lagt i "Bad Word Filter". LOL.
Alle er velkommen.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jan 2009 at 20:52
Originally posted by syncroniq

Hey,

Og nej, ordet "frequence" er ikke lagt i "Bad Word Filter". LOL.
Alle er velkommen.


Haha LOL
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz