VIFA M26 optimal for OB |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
balbrech ![]() Enthusiast ![]() ![]() Joined: 01 Jul 2009 Location: Brande Online Status: Offline Posts: 371 |
![]() ![]() ![]() Posted: 11 Mar 2015 at 15:33 |
Haves MANGE af denne fine enhed der gør det sodt i OB/Ripole/Slot loaded løsninger.....
De er NYE dvs side i originale kasser endnu. Pris: 1 stk 350,- 4 stk: 1200,- 8 stk: 2000,- Flere SPØRG Enhederne er i Brande ![]() ![]() Edited by balbrech - 11 Mar 2015 at 15:34 |
|
Albert :-)
|
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 2957 |
![]() ![]() ![]() |
Hvad er Xmax (dvs. lineær vandring)?
|
|
![]() |
|
balbrech ![]() Enthusiast ![]() ![]() Joined: 01 Jul 2009 Location: Brande Online Status: Offline Posts: 371 |
![]() ![]() ![]() |
Det fremgår desværre IKKE af spec men min ikke noget der ligner +- 4mm?
Jeg kigger lige på dem i aften, så kan det i nogen grad fornemmes...... Mon ikke Google kan sige noget om std M26 Xmax...... |
|
|
|
![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 2957 |
![]() ![]() ![]() |
Det anede mig, at spolen var relativt kort.
±4 mm er ikke imponerende. Jeg ville som minimum forvente ±6 mm |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Jeg gætter.......
|
|
|
|
![]() |
|
Hylle ![]() Pro medlem ![]() Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 624 |
![]() ![]() ![]() |
Slaglængden er vel kun et problem hvis man har for få af dem :-)
|
|
![]() |
|
Hylle ![]() Pro medlem ![]() Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Online Status: Offline Posts: 624 |
![]() ![]() ![]() |
i øvrigt fantastisk frekvensgange!
|
|
![]() |
|
Jonasz ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 22 Aug 2009 Location: Sweden Online Status: Offline Posts: 20 |
![]() ![]() ![]() |
M26WR-09-08 har 6,5mm xmax.
|
|
You'll Never Walk Alone...
|
|
![]() |
|
ham_den_lange ![]() Pro medlem ![]() ![]() Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() ![]() |
Toppladen er 8 mm og spolens viklehøjde er 16 mm...
Bo skylder også at fortælle, at enheden er med dobbelt svingspole (2x 4 ohm). |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
Hmm..... Er den?
Der kan I se HVOR lidt de har været ude af kasserne, det nør jeg da lige tjekke......
|
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |