Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2014 - Udstyr - Hvad tager I med?
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2014 - Udstyr - Hvad tager I med?

 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>
Author
Message
Fasen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 02 Okt 2009
Online Status: Offline
Posts: 372
  Quote Fasen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2014 - Udstyr - Hvad tager I med?
    Posted: 02 Dec 2014 at 11:49
Enig
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2014 at 14:26
Hvordan opfører bassen sig generelt i det rum vi skal spille i? Stort/lille room gain...?

Mine 2,5 vejs har det bedst i rum uden for meget gain, og det modsatte forholder sig mere eller mindre med mine MTMere, så jeg kunne jo lige så godt tage dem med der egner sig bedst til lejligheden.
Mvh.
Friman
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2014 at 14:42
STORT rum, meget dæmpet, god bas, generelt suger rummet toppen
Albert :-)
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2014 at 22:00
...Der bliver knoklet for at få højtalere klar til julefrokosten. Er der andre end mig der er igang her i sidste øjeblik? 

Status : 
Første højtaler netop fået en gang lak :



Jeg har også fundet mig et ønske til jul.. en maske der kan filtere bedre end den klassiske hvide stofmaske (den virker nærmest ikke, så man er jo helt hvid i næsen efter sådan en omgang uden udluftning Confused)

Mvh Frost

Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Dec 2014 at 22:53
Enig med støv masken, jeg kunne også bruge noget mere prof. Frost, Jeg er imponeret over du altid dukker op med noget som spiller fremragende, og har perfekt finish, gid det var mig!

Hvis jeg ellers stadig synes det spiller ok imorgen, så har jeg lige samlet min XT25/M17 stander højttaler færdig i aften, måske skal porten kortes lidt imorgen. Der bliver desværre ikke finish på kabinettet.

Simon, det er da nogle lækre Herre-højttalere du har fået lavet, de er vist i samme design katagori som mine med horn oven på, ha ha... 
Jeg vil se om jeg kan få mine horn højttalerne med, så er i også selv ude om det!, men i tænker vist ikke på, at de vejer ufattelig meget og er uhåndterlige, og så skal de transporteres i en Peugeot 206! SUK!Confused

Jeg håber der kommer lidt flere med højttalere, jeg frygter vi ikke har nok med!! LOL
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Dec 2014 at 00:04
Hylle : ahhh.. den her gang GARANTERER jeg at min finish ikke er super! Malingen vil ikke helt som jeg, men trods alt bedre end rå mdf.. Planen var (er) egentligt at sende dem afsted til autolakerer, men han havde ikke tid inden frokosten, så jeg måtte ty til manuelt arbejde i garagen LOL
Mht lyden.. tror nu du er lidt for flink.. det er ikke altid jeg har været lige tilfreds ;) Men mange tak.

Fik lige grundet den anden højtaler, så nu skal den bare slibes, og så skal den hvide farve sprøjtes på. Håber på at blive færdig i morgen.Thumbs Up

Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Dec 2014 at 11:21
Der kan du selv se det er i alt fald bedre en min rå MDF LOL
Back to Top
MadsBuchardt View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 06 Nov 2012
Location: Danmark
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote MadsBuchardt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Dec 2014 at 17:51
Heysa.

Vil lige tilbyde en 10% rabat på Rabu siden til jer der kommer på lørdag, I skal bare give mig besked inden jeg kører lørdag. Hvis nogle venter på det, har jeg også lige fået et enkelt par Satori TW29 i sort hjem!

Ses lørdag :D
www.rabu-acoustics.dk
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Dec 2014 at 18:32
Originally posted by MadsBuchardt

Heysa.

Vil lige tilbyde en 10% rabat på Rabu siden til jer der kommer på lørdag, I skal bare give mig besked inden jeg kører lørdag. Hvis nogle venter på det, har jeg også lige fået et enkelt par Satori TW29 i sort hjem!

Ses lørdag :D

Fik du ikke to par? Wink
Back to Top
MadsBuchardt View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 06 Nov 2012
Location: Danmark
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote MadsBuchardt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Dec 2014 at 18:38
Har solgt det ene sæt, ham den anden der havde reserveret, svare ikke. 
www.rabu-acoustics.dk
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz