Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Auktion
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Auktion

 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>
Author
Message
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Auktion
    Posted: 02 Okt 2014 at 13:45
Hvis der er en lille stander hvor en SS 18W passer i er jeg klar!
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Okt 2014 at 14:16
Felsby, jeg ser lige hvad der er i roderummet, og giver lyd......
Ellers er de da til at bygge, tror jeg har nogen buede stående RÅ, så mangle finish.........
Kigger lige i weekenden hvad jeg har stående i stakkene :-)
Albert :-)
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Okt 2014 at 14:35
pm sendt :-)
Back to Top
Træman View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 29 Dec 2012
Location: 8660
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote Træman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Okt 2014 at 19:54
Jo, har godt tænkt på at det kunne være kunderne selv der købte kabinetterne. Især med JBL kabinetterne.
Men Magico har jo bare ikke lavet V2 og V3 i et par år. Så det undrer mig hvis Magico ville købe de kabinetter. Det er oven i købet nogen de selv har sendt tilbage fordi der var fejl på dem.
Og det er ikke andet end et virkelig solidt konstrueret kabinet, med noget uhyggelig dyrt dæmpemateriale i (Blackhole 5) og en virkelig høj finish. Ikke noget der er værd at holde hemmeligt.
Det er jo i enheder, alufronten og delefilteret det specielle ligger i de højttalere.


Edited by Træman - 02 Okt 2014 at 20:00
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 837
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Okt 2014 at 21:06
Originally posted by balbrech

:-)
Jeg har købt følgende:
Raidho S Centric - lille tovejs/center
Se den her:
Raidho S Centric

Dem jeg har købt er I ask (sort) og de er RÅ kasser dvs sige uden facetter/trontplade men vanlig super Hornslet kvalitet

Jeg sælger dem for 800,-/sæt afhentet I Brande eller Århus
 

Passer SB15 MFC i de kabinetter, og hvad er volumen på dem ?


Edited by Roky - 02 Okt 2014 at 21:07
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Okt 2014 at 21:09
De fleste JBL blev købt af Thomas Gravesen, sidste kvalificerede gæt er at Virus måske har købt dem......
De var der, og MEGET interesseret.....
Albert :-)
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 837
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Okt 2014 at 21:11
Originally posted by Træman

Jo, har godt tænkt på at det kunne være kunderne selv der købte kabinetterne. Især med JBL kabinetterne.
Men Magico har jo bare ikke lavet V2 og V3 i et par år. Så det undrer mig hvis Magico ville købe de kabinetter. Det er oven i købet nogen de selv har sendt tilbage fordi der var fejl på dem.
Og det er ikke andet end et virkelig solidt konstrueret kabinet, med noget uhyggelig dyrt dæmpemateriale i (Blackhole 5) og en virkelig høj finish. Ikke noget der er værd at holde hemmeligt.
Det er jo i enheder, alufronten og delefilteret det specielle ligger i de højttalere.

IMO synes jeg ikke V2's proportioner er særlig vellykket. Det er en mærkelig gumpetung facon de harBig smile - For bred i forhold til dybden.


Edited by Roky - 02 Okt 2014 at 21:12
Back to Top
Darkwing View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 27 Aug 2011
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Darkwing Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Okt 2014 at 23:32
Kan med rimelig sikkerhed sige at Vitus ikke har købt dem. Alon Wolf var vist informeret om auktionen, men som Træmand siger er det jo lidt svært at lave noget der ligner en magico clon uden baffel og enheder. 
Der må jo også have været flere der meget gerne ville have dem siden de blev budt så højt op.
Det er det da meget værre med jbl'erne. Der skal jo ikke så meget til før de ligner org. Selvom det er umuligt at skaffe org. enheder.
Men der må vel være nogen der kan ligge på lur derude og se hvem der henter magico? :-)
Jeg kommer nok først derud på onsdag og henter mine ting.
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Okt 2014 at 23:39
Ham der har købt JBL har adgang til enhederne, Thomas Gravesen fra HTP
Albert :-)
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 837
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Okt 2014 at 17:37
Originally posted by balbrech

:-)kender du mig Ulrik?

Tja, jeg har som vanligt forkøbt mig lidt......
Denne gang blev det dog ikke til de 'kasser' som jeg drømte om, der var ANDRE der var forelskede I Magico, jeg stod af ved 7500,- syntes de blev DYRE som allerede skrevet.... men brudt ned I pris for de enkelte kasser er det jo nok stadig BILLIGT.....

Jeg har købt følgende:
Raidho S Centric - lille tovejs/center
Se den her:
Raidho S Centric

Dem jeg har købt er I ask (sort) og de er RÅ kasser dvs sige uden facetter/trontplade men vanlig super Hornslet kvalitet

Jeg sælger dem for 800,-/sæt afhentet I Brande eller Århus

Købte også Raidho S-2 høj slank gulvstående model I ask og kirsebær.
Se den her:
Raidho S-2

Disse kasser er også RÅ uden front og fod.

Jeg sælger dem for 1200,-/sæt afhentet I Brande eller Århus.

Kender nogen ham der købte Aerial 20T kasserne så sig lige til, jeg har de OEM Vifa PL18 mellemtoner han skal bruge :-) altså hvis han vil sigte på noget der minder om det originale.....

Han sælger de Aerial 20T kasser her: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=278780
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz