Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Auktion
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Auktion

 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Auktion
    Posted: 25 Sep 2014 at 06:49
Jeg tager til gennemsyn, så må vi se om det er værd at byde på.
Albert :-)
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Sep 2014 at 11:57
Træman, min viden om "start gebyr" begrænser sig til et udsagn fra en dansk højttaler producent som synes det var lidt dyrt at komme igang med at producere kabinetter hos Hornslet, men hvis man er vandt til Kina priser, så er det nok dyrer. Man skal jo så tænke på det heller ikke er samme vare! Jeg har aldrig hørt et beløb nævnt. 
Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Sep 2014 at 12:44
Skulle vi ikke købe en CNC-fræser i fældesskab?
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Sep 2014 at 13:06
Originally posted by ham_den_lange

Skulle vi ikke købe en CNC-fræser i fældesskab?

Du skal selv få den fragtet væk - det koster!
Back to Top
Kong Gulerod View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 15 Sep 2011
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote Kong Gulerod Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Sep 2014 at 13:24
Jeg kiggede på billederne og jeg tror ikke at det var noget jeg kunne overtale vennerne til at hjælpe med for et par kasser øl, men måske har andre bedre venner end jeg har LOL
 
Meen, hvis nogen har plads til at overtage en del af maskinparken er jeg sikker på at jeg ikke er den eneste der har en lang liste med bestillinger på fræseopgaver Big smile
 
/U.
Back to Top
Træman View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 29 Dec 2012
Location: 8660
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote Træman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Sep 2014 at 19:26
Originally posted by ham_den_lange

Skulle vi ikke købe en CNC-fræser i fældesskab?


Jeg vil anbefale dig, Ikke at købe nogle af deres CNC-fræsere. De er i ret dårlig stand og skal serviceres/repareres konstant. Kun deres RANC 325CW og Vision 2 er nogenlunde. Men stadig ikke det værd at købe.
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Sep 2014 at 11:22
Kigger seriøst på RANC, der er jo budt MINUS for den, men det er et SKRUMMEL..... HVIS den købes så skal den afmonteres og fragtes, det koster sikkert MERE end fræseren.......
Albert :-)
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Sep 2014 at 11:26
Jeg ved hvordan du har det, men jeg tror seriøst ikke at det er besværet værd, med mindre du påtænker at starte en garage-serieproduktion Wink
Back to Top
balbrech View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Jul 2009
Location: Brande
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote balbrech Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Sep 2014 at 11:26
Har lige et par MÅSKE dumme spørgsmål, kan en sådan bandig fræse i tre plan? Jeg rænker X-Y men også KIP? eller? kan jernene kippes?
Google er IKKE særlig hjælpsom her.......
Albert :-)
Back to Top
Træman View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 29 Dec 2012
Location: 8660
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote Træman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Sep 2014 at 15:20
Originally posted by balbrech

Har lige et par MÅSKE dumme spørgsmål, kan en sådan bandig fræse i tre plan? Jeg rænker X-Y men også KIP? eller? kan jernene kippes?
Google er IKKE særlig hjælpsom her.......


De CNC'er de har er kun 3 akset. X, Y og Z. Ikke noget kip af værktøjet.

Til gengæld, så har de gamle af dem (RANC) alle sammen en vandretliggende fræsemotor monteret, til at fræse V-fuger med. RANC 325CW's vandretliggende motor kan endda dreje 359grader rund. Dog er den ikke interpolerende, kun én retning pr. linje.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz