Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2014
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2014

 Post Reply Post Reply Page  <1 28293031>
Author
Message
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem


Joined: 08 Jan 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2014
    Posted: 07 Dec 2014 at 19:00
Tak for en god dag igår, det var rigtig hyggeligt og meget inspirerende med lyt på alt det grej. Det giver en masse inspiration til det næste projekt.
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Dec 2014 at 19:38
Og en tak til Allan for at tage sine båthorn med! Som at lytte til hovedtelefoner (og det var en ros) - et vanedannende lydbillede.
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Dec 2014 at 20:58
Herfra skal også lyde et kæmpe tak! Ikke mindst til værtens store gæstfrihed, og ualmindeligt gode gærede kornprodukter. 
Der var meget der lød godt, men Simons low-waf / HIGH THRILL bafler sidder stadig i kroppen på mig. Det er jo sådan musik lyder...!!!! Sindsyg fed oplevelse, og en kæmpe inspiration til fremtidige projekter...;)

Og mht sommerarrangement, så er jeg helt sikkert klar! 
Mvh.
Friman
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Dec 2014 at 21:04
Du har ret, Jens, værtens topklassebryg var - udover det perfekte lytterum og værtsskab - en væsentlig del af succesen!
Back to Top
Lareds View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 23 Apr 2014
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote Lareds Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Dec 2014 at 21:25
Jeg takker også mange gange for i går. Det var en sand oplevelse at lytte på alle disse højttalere, og helt sikkert noget jeg skal med til en anden gang. Tak til Bo for at lægge hus til, og tak til alle jer andre for at bidrage til den suveræne stemning ;)
Back to Top
Fasen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 02 Okt 2009
Online Status: Offline
Posts: 372
  Quote Fasen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Dec 2014 at 08:28
Fede billeder, tak for det. Er SÅ ked af ikke at kunne være der. Må blive til næste år.
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Dec 2014 at 21:28
Også tak herfra. Godt øl, godt selskab og god underholdning Thumbs Up Vi nåede jo også lige at redde verdenssituationen over snapsen - det skal man ikke kimse af LOL
Rigtig gode billeder Felsby Approve Du må gerne lige fortælle hvilket kamera du brugte. Jeg husker nemlig noget om en yderst praktisk klap for linsen, på den model du har.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Dec 2014 at 21:46
Jeg melder mig lige i tak for sidst koret, og tak til Bo for at stable det hele på benene, det var virkelig en god aften.......og jeg glemmer ikke Simons bas sådan lige Tongue.
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Dec 2014 at 21:49
Originally posted by vincent.

Må jeg forslå Sydsjælland et sted til sommer træf.. Vi er jo nogle stykker på disse kanter..

Ser ellers ud til at have været en skøn nørde aften.


Det er en go' ide, det var virkelig fedt at have repræsentation fra Sjælland....og Daniels medbragte snaps var super.........men må jeg så ikke foreslå, at det er øboerne, der tager tetten med det næste arrangement, ellers ender det bare i Jylland igen, vi "fester" nemlig gerne herovreWink.
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 23 Jun 2009
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 603
  Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Dec 2014 at 21:50
Originally posted by felsby

Tjek lige at I kan se billeder her:

vh Sven


Tak for fotodækningen Svend Smile
Diskant skal være der, men ikke høres.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 28293031>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz