Forum Home Forum Home > Bazar - Køb / Salg > Salg
  New Posts New Posts RSS Feed: Projekt sælges
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Projekt sælges

 Post Reply Post Reply
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Projekt sælges
    Posted: 14 Aug 2014 at 08:13
Hvor meget jeg end gerne ville afslutte mit ESL-projekt (se link herunder), sÃ¥ mÃ¥ jeg sande, at jeg p.t. har andre prioriteter og derfor ikke bliver færdig foreløbig. Samtidig er jeg blevet sÃ¥ begejstret for den Satori 2½-vejs, jeg netop er blevet færdig med, at det bliver sÃ¥dan et sæt, der fremover fÃ¥r plads i min stue. Derfor vil jeg gerne sælge mit projekt. Paneler og elektronik (højspænding og step-up) sælges kun samlet - om du vil have basserne (SB34NRXL76-8) med eller benytte nogle andre er op til dig. Der er intet lavet pÃ¥ kabinetterne, sÃ¥ her følger ikke noget med. Jeg kan godt være behjælpelig med vejledning/teori vedr. den nødvendige elektroniske korrektion af panelerne ved nedre afrulning - man kan bygge sit eget filter eller lege med mini-dsp / Ground Sound..... Vi finder en god fair pris! 



Edited by USXX - 14 Aug 2014 at 08:13
Back to Top
friman View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Sep 2009
Location: Vestsjælland
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote friman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Aug 2014 at 08:42
Fedt at Satorierne er blevet så gode, men ærgeligt at vi ikke får set ESL projektet til ende...);
Mvh.
Friman
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Aug 2014 at 08:57
Ja, de er blevet super gode. Du køber da bare ESL'erne og laver dem færdige Wink
Back to Top
rskriver View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Okt 2012
Location: Vesthimmerland
Online Status: Offline
Posts: 182
  Quote rskriver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Aug 2014 at 09:34
Hej Ulrik. Hvis du afsætter projektet uden basserne, smider du mig bare en PM. Så finder vi en pris :)
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Aug 2014 at 08:10
BASSERNE er solgt!

ESL anyone....?
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Aug 2014 at 10:59
Så, nu er panelerne også afsat.

Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Aug 2014 at 11:30
Jeg håber, at de blev solgt dem med en klausul om, at tråden her på forumet skal opdateres med relevante fremskridt?
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Aug 2014 at 11:42
Det mÃ¥ du tale med Bo om Wink

Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Aug 2014 at 15:29
Hehe, så er der stadig chance for at høre dem.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz