Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: Delefiltre for begyndere
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Delefiltre for begyndere

 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 8>
Author
Message
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Delefiltre for begyndere
    Posted: 16 Sep 2009 at 12:53

Er der fastsat en Dato? og sted?

Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Sep 2009 at 12:58
Hey,

Sted er vidst nok fastsat, men datoen kunne vi faktisk være heldig at finde i aften. Vi skal nemlig mødes alle tre i aften (Frost, Kappen og mig).

Med held, uddyber vi i aften Tongue
Back to Top
Clploug View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 16 Maj 2009
Location: København
Online Status: Offline
Posts: 72
  Quote Clploug Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Sep 2009 at 22:12
Er der kommet noget konkret på bordet?
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Sep 2009 at 11:20
Hey,

Der blev snakket meget, om mange ting. 
Vi regner med at lave et "Køb/Salg" afsnit, samt et forhandler område. Altså et område hvor forhandlere kan få et forum de står for. Der kan man spørge til råds om produkter, lagerstatus osv.

Imorgen kommer Rune forbi, han måtte desværre melde afbud sidst, så bliver der snakket lidt mere. Vi skal gerne have et par kits klar imorgen med Seas.

En dato for filterdag vil Kappen melde ud, da han skal holde arrangementet. Det bliver højst sandsynlig i Silkeborg hvor der er nogle gode lokaler. Der er en anden sammenhæng også, men det vil blive meldt ud senere af kappen selv.
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sep 2009 at 12:43
Noget nyt i sagen?
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sep 2009 at 14:43
Hey,

Der skal vi næsten have Kappen ind over. 

Hvis alt går vel, vil der være 3 Seas højttalere man kan lytte på, hvis ellers der kan skaffes anlæg og plads på dagen. Kappen, Rune og jeg selv har lavet et hver der kunne være spændende at lytte på. Så er der da noget man kan høre.

Kappen > Har i fundet en dato?
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sep 2009 at 14:47
Originally posted by syncroniq

Hey,

Der skal vi næsten have Kappen ind over. 

Hvis alt går vel, vil der være 3 Seas højttalere man kan lytte på, hvis ellers der kan skaffes anlæg og plads på dagen. Kappen, Rune og jeg selv har lavet et hver der kunne være spændende at lytte på. Så er der da noget man kan høre.

Kappen > Har i fundet en dato?
Mangler i anlæg????? tror jeg har lidt at byde på hvis det er.
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sep 2009 at 15:03
Hey,

Jeg tror ikke vi mangler det. Spørgsmålet er om der er plads til et lille lyttehjørne i de lokaler.
Det må kappen lige finde ud af :)
Back to Top
Meier View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 03 Aug 2009
Online Status: Offline
Posts: 62
  Quote Meier Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Sep 2009 at 11:05
Originally posted by syncroniq

Hey,

Der skal vi næsten have Kappen ind over. 

Hvis alt går vel, vil der være 3 Seas højttalere man kan lytte på, hvis ellers der kan skaffes anlæg og plads på dagen. Kappen, Rune og jeg selv har lavet et hver der kunne være spændende at lytte på. Så er der da noget man kan høre.

Kappen > Har i fundet en dato?
 
Det lyder jo spændende, men uden en dato er det lidt svært at melde tilbage Wink
Jeg håber i finder en dato hvor jeg kan, men det er jo lidt langt væk fra Nordsjælland.... Cry
 
Hilsen
Thomas
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Sep 2009 at 11:08
Hey,

Vi håber folk kan finde ud af noget fælleskørsel fra Ø'en. Og skulle der være plads, kan det være nogen fra Fyn også gerne vil med i bilen. Jeg kører selv fra Randers, og har god plads i bilen.

Der er mange ting der skal "klappe" for at vi får en god dag, og folk får noget ud af det. Jeg ved Kappen arbejder meget med at finde en dato og få de sidste ting på plads.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz