Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: Delefiltre for begyndere
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Delefiltre for begyndere

 Post Reply Post Reply Page  <1234 8>
Author
Message
Green Hornet View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 21 Jul 2009
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote Green Hornet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Delefiltre for begyndere
    Posted: 27 Aug 2009 at 12:14

Jeg vil også meget gerne med til et sådant arrangement. Det rammer lige præcis dete jeg gerne vil vide noget om. Er man kommet længere i forberedelserne ?

Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Aug 2009 at 14:35
Jeg deltager selvfølgelig også.
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Aug 2009 at 16:16
Hey,

Vi vil meget gerne have Ulrik med, og han er ude af landet de næste 2 uger. Imens vil vi bruge tiden på at forberede dagen. Det er bestemt ikke glemt, der er bare mange ting der skal gå op Smile
Back to Top
Baby Strong View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 19 Feb 2009
Location: Grænsen
Online Status: Offline
Posts: 90
  Quote Baby Strong Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Aug 2009 at 21:41
Hej Henrik.
 
Vil det være muligt at kunne medbringe en højttaler der mangler en simulering ?
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Aug 2009 at 09:31
Hey,

Det har vi faktisk snakket om, og ja. Man kan godt få målt sin egen igennem på dagen, så man har noget at arbejde med derhjemme.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Aug 2009 at 10:20
Ja så længe det ikke er en 7½Vejs!
Back to Top
Baby Strong View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger


Joined: 19 Feb 2009
Location: Grænsen
Online Status: Offline
Posts: 90
  Quote Baby Strong Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Aug 2009 at 10:37
Heh ok, lyder super.
Back to Top
ask View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 14 Jul 2009
Location: Valby
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote ask Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Aug 2009 at 12:32
Jeg vil også gerne være med og se hvordan vi kan få HOLMImpulse til at arbejde sammen med f.eks. LspCAD - hvis det er OK ????

Jeg ved en del om digitale filtre, men ikke så meget om kondensatorer, loddekolber og den slags, så det er altid sjovt at se Wink

Bliver det et sted i mørke Jylland eller hvad?
Verify your first impulse by HOLMImpulse
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Aug 2009 at 13:27
Du skal selvfølgelig være velkommen til at komme, men vi ønsker at holde fokus på hvordan vi måler og hvordan man bruger lspCAD (en slags workshop). Så hvis jeg skal fortælle osv. Så skal jeg altså arbejde med et system som jeg kender ud og ind - og det er CLIO. Men jeg vil selvfølgelig ikke udelukke, at der skal kunne blive tid til det andet, men det bliver nok mest din egen "mission" og af en mindre prioritet end vores workshop.

Har du selv erfaring med lspCAD? i så fald er det jo bare et spørgsmål om at eksportere måledata korrekt.
Back to Top
ask View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 14 Jul 2009
Location: Valby
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote ask Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Aug 2009 at 14:19
Helt fint - det har jeg fuld forståelse for. (Nej jeg har ingen LspCAD erfarring)

Skal det foregå et hemmeligt sted i det mørke Jylland?
Verify your first impulse by HOLMImpulse
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz