Forum Home Forum Home > Andet > Gode ideér, ris og ros
  New Posts New Posts RSS Feed: Abonnement pÃ¥ trÃ¥d?
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Abonnement på tråd?

 Post Reply Post Reply
Author
Message
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Abonnement pÃ¥ trÃ¥d?
    Posted: 04 Jan 2009 at 11:49

Har jeg misset noget, eller er det ikke muligt at abonnere på en tråd uden at lave et reply?

__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jan 2009 at 11:53
Hey,
 
Jeg ved det faktisk ikke. Dette forum er det samme som hifi4all bruger, men i en gratis version. Jeg prøver at finde pengene til at låse de sidste ting op med (privat beskeder, upload af billeder osv) og det kan godt tænkes at det du søger er en af tingene der vil blive låst op.
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jan 2009 at 12:56

Det kunne være en rigtig fed ting med en mail, når nogen svarer på en tråd man er med i.
(Ligesom de fleste andre fora på nettet).

Ellers kan jeg personligt ikke holde styr på de tråde jeg er med i.

Har f.eks. ikke fået svar fra nogle af de tråde herinde jeg har svaret på, og ved derfor ikke om nogen spørger mig om noget, eller om der er god info til mig.

Håber du finder en løsning Smile

__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jan 2009 at 13:14
Hey,
 
Jeg prøver. Indtil videre må man benytte "Aktive topics" helt oppe i højre hjørne. ved godt det ikke er det samme, men den viser hvilke tråde der har været aktivitet i siden ens sidste besøg.
Back to Top
daniels View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Ringsted
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote daniels Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jan 2009 at 13:18

OK, så må jeg vænne mig til at logge af hver gang, for jeg har normalt mit browser-vindue åbent med forum-siden altid. Tror systemet ser mig som aktiv bruger altid på den måde, og så virker "Active topics" nok ikke.

Slukker normalt aldrig min computer, så derfor logger jeg heller aldrig af.

Jeg skal bare være besværlig Wink

__________________________________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jan 2009 at 17:13
Hey,

Fandt lidt her:
Topics
Topic display options - Sort by Topics, Topic Starter, Replies, Views, Post Date, etc.
Active Topics - Topics containing new posts since last visit or other user defined period
Un-answered Topics - Topics with no replies since last visit or defined period
Forum and Topic Subscriptions (optional notification by RSS Feeds or email)
Forum and Topic, New Post Icon with number of unread posts using mouse over
Last Unread Post Icon - Takes you directly to the last unread post in the topic (updated in real-time)
Printer Friendly version of topics
Email page to friend option
Topic preview using mouse over
Admin tools for Topics - Edit, Delete, Move, Lock, Sticky, Event Date, Icon, etc.
Hot topics icons
Announcements and Sticky Topics


Om det så er låst i denne version, og skal betales for ved jeg ikke.
Men jeg kigger lidt på det. Det er jo en rar ting som jeg også har brugt.

Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Jan 2009 at 17:21
Hey,

Sådan. Nu skulle man kunne lave Abonnement på en tråd, samt sende mails til andre med en profil. Håber det virker :)

Tryk på Topic Options øverst og så watch this topic.

Edited by syncroniq - 04 Jan 2009 at 17:22
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz