Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: SB subwoofers
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


SB subwoofers

 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 21>
Author
Message
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SB subwoofers
    Posted: 17 Apr 2014 at 13:59
Ser godt ud Thumbs Up 

Det største problem i en lejlighed er ikke at få plads til anlæget og højttalerne, men derimod alt det grej der skal bruges til at bygge dem. Jeg har selv mistet meget af den plads efter vi flyttede. 
Venligst Michael
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2014 at 14:46
@Bapu
I plejede at bo i et dejligt hus ik`?
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 838
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2014 at 16:33
Det er noget af en udfordring på en terrasseTongue Jeg har heller ikke værsted - Men med et bord, overfræser, boremaskine, stiksav og en god portion skruetvinger, kommer man langt.
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2014 at 17:39
Jo, men det dejlige store hus er blevet erstattet med et dejligt men lidt mindre rækkehus uden ekstra værelse eller plads i køkkenet til at bygge højttalere. Men det skal nu ikke afholde mig fra at bygge når det bliver bedre vejr LOL Udfordringer som lille værksted eller mangel på samme gør jo bare at man sætter det mere pris på det færdige resultat.
Venligst Michael
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2014 at 19:39
Jeg er ved at samle på de remedier som Roky beskriver der. Indtil videre har jeg faktisk det hele på den liste!!
Jeg kan sågar lægge en rundsav med styreskinne oven i hatten - og 5 kg lim, så jeg har til en start!!

Edited by Svenskeren - 17 Apr 2014 at 21:27
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Apr 2014 at 23:35
citat - Godt begyndt er halvt fuldendt! Wink
Venligst Michael
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 624
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Apr 2014 at 08:46
Hvor der er vilje er der vej Big smile
Har selv lånt mine forældres værksted til at bygge mine større projekter - så får man også samtidig besøgt dem lidt oftere - det plejer de ikke at brokke sig over Wink
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 838
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Apr 2014 at 11:08
Originally posted by Svenskeren

Jeg er ved at samle på de remedier som Roky beskriver der. Indtil videre har jeg faktisk det hele på den liste!!
Jeg kan sågar lægge en rundsav med styreskinne oven i hatten - og 5 kg lim, så jeg har til en start!!

Tror ikke du kommer til at mangle lim Big smile btw - Man kan ikke have for mange skruetvinger, kun for få Star
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Apr 2014 at 19:04
Originally posted by Roky


Originally posted by Svenskeren

Jeg er ved at samle på de remedier som Roky beskriver der. Indtil videre har jeg faktisk det hele på den liste!!
Jeg kan sågar lægge en rundsav med styreskinne oven i hatten - og 5 kg lim, så jeg har til en start!!

Tror ikke du kommer til at mangle lim Big smile btw - Man kan ikke have for mange skruetvinger, kun for få Star


Planen er også at der skal flere skruetvinger - eller quick clamps - på programmet, men de er forholdsvis dyre i forhold til hvad udstyr ellers koster
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Apr 2014 at 14:21
OG så fik jeg hentet en del ting, som jeg bestilte på Amazon.fr, men............ det er åbenbart meget vanskeligt for en lille franskmand at tælle, så der er kun kommet 4 af de 6 små quick clamps jeg bestilte
og der var hul i bunden af de 5 kg lim, så I kan tro at det så fint ud nede i kassen!!
Nå men så må jeg i gang med at skrive klage mails - igen! Det er desværre ikke første gang
Heldigvis ser det ud til at min nye rundsav har overlevet det franske postsystem.

Småsure hilsner

Edited by Svenskeren - 19 Apr 2014 at 15:18
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz