Forum Home Forum Home > Brancheområde > RABU-Acoustics
  New Posts New Posts RSS Feed: Ideer til forbedring?
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Ideer til forbedring?

Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Pro medlem
Pro medlem

Online Status: Offline
  Quote MadsBuchardt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ideer til forbedring?
    Posted: 10 Feb 2014 at 22:10
Ja det ville være en super fed ting for selvbyggere. Det er en svær opgave dog. Det kræver et meget stort antal at få sat det igang. Men ingen tvivl om at sb acoustics ville kunne klare opgaven. Hvis det skulle gøres, skulle man nok gøre det sammen med alle de andre shops i Europa. Daytons muligheder mener jeg også er for dyre.
www.rabu-acoustics.dk
Back to Top
bknielsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote bknielsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2014 at 06:48
Nu du spørger til prisleje vedr. kondensatorer, så kunne de "nye" Mundorff EVO Oil serier være fine + billigste supreme + lidt elektrolytter vedr. værdier over 33uF. Ingen grund til at bruge lavere rangerende end cross caps.

Gode RCA sokler til fornuftig pris, har jeg også måttet erhverve på ebay.
Back to Top
Hylle View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Quote Hylle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2014 at 08:07
En air motion transformer til rimelige penge, samt billige Bipolar lytter i større værdier kunne jeg bruge. F.x Audyn eller Bennic kondensatore de vil være fine nok til mig.
Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2014 at 09:09
Et bredt sortiment af delefilter komponenter står ret højt på listen.

kabinetter er noget af det, der kræver mest tid og plads, så det kunne helt klart være en fordel, hvis man kunne betale sig fra en del af bøvlet. Men spørgsmålet er, om vi kreative selvbyggere egentlig er interesserede i en standard vare, der umuligt kan tage højde for alle design parametre som eksempelvis antallet og kombinationen af enheder og ikke mindst vores individuelle smag. Og hvis der skal være økonomi i det, skal styktallet være noget højere, end det vi kan præstere her på speakerbuilder.
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk

Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2014 at 09:30
En lækker waveguide til SB26STC - i matsort og i glasblæst.
Diy - was sonnst?!
Back to Top
Fasen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote Fasen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2014 at 10:04
Harwood laver nogle "billige" amt'er. Kunne være et interessant alternativ til mundorfs. 
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.
Back to Top
Fasen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote Fasen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2014 at 10:52
Hov en dansk forhandler af minidsp's produkter måske Smile
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.
Back to Top
MadsBuchardt View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem

Quote MadsBuchardt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2014 at 15:36
Dejligt at få så meget feedback. Kan ikke gøre alle tilfredse, men skal gøre mit bedste. Bipolar er ingen problem for mig at lagerfører. Har faktisk kun haft en person der har spurgt om det før. Dem tager jeg bare hjem næste gang. Til næste træf vil jeg også meget gerne vise jer de nye forstærkere der er kommet. Det er klart det mest imponerende jeg har stødt ind i, og til en meget fornuftigt pris. Hvis nogle kunne tænke sig at anmelde dem vil jeg gerne sende et eksemplar til låns Thumbs Up
www.rabu-acoustics.dk
Back to Top
Roky View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Feb 2014 at 23:45
Originally posted by JAV

En lækker waveguide til SB26STC - i matsort og i glasblæst.

Ja tak Big smile
Back to Top
vincent. View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast

Quote vincent. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Jul 2014 at 00:06
Føder.jpg

Jeg kunne godt bruge noget ala det på billedet, men med god mulighed for at justere så man kan ændre hældningen på højttalere så den er optimal i forhold til lytte positionen, jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der godt kunne bruge et sådan produkt, det er med til at løfte indtrykket af nogle i forvejen ret fede DIY kasser folk bygger.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz