Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Glem alt om rumakustik...
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Glem alt om rumakustik...

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Glem alt om rumakustik...
    Posted: 22 Jan 2014 at 15:24
Virker det i Internet Explorer? Bare for at se om det er browseren eller maskinen
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jan 2014 at 15:26
Jeg har fået det til at virke igen....længere forklaring....spøjst problem....simpel løsning 
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jan 2014 at 15:30
Ja, som sagt virkede/virker det fint i IE (men her ser det/pop-up'en anderledes ud) - men jeg bruger aldrig IE. Derhjemme kører jeg Linux og Firefox - det ved man sgu da (nogenlunde) hvad er.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Jan 2014 at 09:01
Hey,

Jeg kører Linux både på arbejde og hjemme. Chrome begge steder. Har så en windows i en virtuel maskine på arbejde til de ting der ikke kan køre i linux. Kunne efterhånden aldrig drømme om at gå tilbage til windows. Jeg kører Fedora 19 lige nu, hvilket passer fint med vores servere på arbejdet der kører Redhat. Tongue
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Jan 2014 at 09:15
Egentlig var min plan af køre BSD (dvs. PC BSD), men da både jeg og min (lidt ældre men bundsolide) laptop blev trætte af Windows XP (som ellers er den Windows, jeg har holdt mest af), var den hurtige løsning at smide en Ubuntu på - og det kører bare (ingen bøvl med hardware/drivere af nogen slags).

Edited by USXX - 23 Jan 2014 at 09:41
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz