Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Forberedelser og spørgsmål
  New Posts New Posts RSS Feed: Delefilter
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Delefilter

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Svend View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Nov 2011
Location: Kgs. Lyngby
Online Status: Offline
Posts: 290
  Quote Svend Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Delefilter
    Posted: 24 Nov 2013 at 22:00
Jeg har lavet det samme i mine....

Buede sider, c-coils og stepped baffel er vejen frem..
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1512
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Nov 2013 at 22:00
hvilken konstruktion laver du?
Back to Top
rskriver View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Okt 2012
Location: Vesthimmerland
Online Status: Offline
Posts: 182
  Quote rskriver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Nov 2013 at 22:45
Mht. Trolles side, så er det der flash halløj noget værre snavs. Det krævede en Malwarebytes-scan at få computeren på ret køl igen.

En der har trolles mail og lige give ham besked på at han er ramt af noget gris'? 
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1512
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2013 at 10:07
Jeg tror ikke der er snavs på siden. Jeg har nu tilgået den på Chrome for mac, Safari for mac, safari for iOS7, chrome for PC og IE8 for PC. Den ser fuldstændigt ud som den plejer. Er du ikke bare kommet til at trykke på en flash-drevet reklame? Det citat du postede ligner jo fuldstændigt den helt godartede besked man får når man forsøger at tilgå en flashdrevet side uden at have det installeret.
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1512
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2013 at 10:26
ok, og så "links der ikke lader sig detaljere" - virus på din pc?
Back to Top
rskriver View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 01 Okt 2012
Location: Vesthimmerland
Online Status: Offline
Posts: 182
  Quote rskriver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2013 at 10:41
Det kom frem på troels hjemmeside og kunne intet gøre på siden uden at installere det her flashgøjl. Om det var på hans hjemmeside eller på min egen computer der var snavs ved jeg ikke, men efter at have hentet og installeret den her flash installer, spassede min chrome helt ud ved at bruge al CPU og memory på computeren. Så bare at Svend oplevede det samme som jeg.

Og et hurtigt kig på nettet, er det ikke første gang at man støder på en falsk flash installer, så det har intet med adobe flash player at gøre. Desuden tror jeg ikke Troels har noget flash indhold på hans site.

Malwarebytes fik has på snavset.

Edited by rskriver - 25 Nov 2013 at 10:42
Back to Top
Svend View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 15 Nov 2011
Location: Kgs. Lyngby
Online Status: Offline
Posts: 290
  Quote Svend Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2013 at 10:45
Jeg downloade ikke what-ever det er, da det så lidt for spooky ud, så jeg holdt snitterne væk....

TG webside kører fint på Chrome med indbygget Flash, men på Firefox og IE10 under Windows 8 kommer det der snask frem.
Buede sider, c-coils og stepped baffel er vejen frem..
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1512
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Nov 2013 at 11:23
troels.gravesen@hotmail.com
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz