Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: Julefrokost 2013
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Julefrokost 2013

 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Julefrokost 2013
    Posted: 28 Sep 2013 at 20:31
Kan vi ikke sige, at alle interesserede melder tilbage med mulige datoer senest mandag d. 14/10 - så er der god tid til at fastlægge den endelige dato, foretage endelig tilmelding og planlægning. Det er de fire lørdage i november, der er i spil.

Edited by USXX - 28 Sep 2013 at 20:31
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Sep 2013 at 15:47
Reminder! (det er for at få den til at stå øverst i oversigten, så den vises på Forum Home - ellers ser folk den ikke).

Back to Top
GlayZ3R View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 21 Maj 2010
Location: Fasterholt, DK
Online Status: Offline
Posts: 251
  Quote GlayZ3R Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Okt 2013 at 17:59
Hej Drenge

Godt initiativ endnu engang :-)

Det plejer jo at være godt når vi mødes, os t**ser med Højttalerbyg som hobby/livsstil ;-)

Nu kan jeg se at Ulrik måske kunne ligge hus til i år, men jeg selv, kunne da godt tænke mig at holde julefrokost herhjemme...

Jeg ved så ikke lige med pladsen, men en 10 stykker er der vel plads til. Jeg kunne jo også godt tænke mig at vise mine "små" højttalere frem ;-)

Hvad siger du Ulrik, kan der holdes julefrokost hos mig, eller bliver pladsen for trang i forhold til hos dig ?

Umiddelbart kan jeg alle lørdage i November.

MVH
Michael M
- Villemoes Audio - Vector Three (DIY)
- Technics SL-1210GR / Ortofon 2M Black
- MediaPC (USB to P-3000R)
- Onkyo P-3000R
- MiniDSP DDRC-88A/BM
- 4x Dynacord SL's:
2x SL 2400 + 1x SL 1200 + 1x SL 900
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Okt 2013 at 18:23
@Michael; vi kan vel fint være hos dig. Vi var jo en del ved Simon forrige år, og du har da ikke mindre plads. Vi kunne i princippet også godt være flere hos mig (plads er der jo sådan set), men det er af flere årsager bare ikke ret praktisk - derfor har jeg sat en begrænsning på 10 deltagere. Hvis du har rigtig meget lyst til at tage tjansen, så bliver det da bare sådan - og kommer noget i vejen, så tager jeg bare over. Vær opmærksom på at der måske er et par stykker, der har brug for overnatning (sådan har det været de andre år). Har du ikke plads til dette, så kan de jo bare trille de 8 km med hjem til mig - jeg har et par værelser i overskud.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Okt 2013 at 18:35
Jeg kan faktisk godt strække den til 12, kan jeg se - så den mulighed er der, hvis det bliver et tilløbsstykke, og du ikke har plads Michael.


Edited by USXX - 01 Okt 2013 at 18:35
Back to Top
Larsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 27 Jun 2011
Location: Svendborg
Online Status: Offline
Posts: 210
  Quote Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Okt 2013 at 18:45
Undertegnede deltager gerne 9/11, 16/11, 23/11 og 30/11 og skulle der blive behov for det kommer jeg gerne tidligere og hjælper med det praktiske.
Altid på vej...
Back to Top
GlayZ3R View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 21 Maj 2010
Location: Fasterholt, DK
Online Status: Offline
Posts: 251
  Quote GlayZ3R Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Okt 2013 at 19:39
Hej

Jeg vil super gerne holde Julefrokosten her, men igen, er ikke den pisse gode arrangør :-( Men lad os nu lige se med tilmeldingerne ja, for 12 stk. ville nok være ubehageligt herhjemme. Der skal ihvertfald nok nogle sofa'er ud så ;-) Men misforstå mig ikke, det ville være mig en stor ære at "hoste" Julefrokost for denne DIY-klub.

MVH
Michael M
- Villemoes Audio - Vector Three (DIY)
- Technics SL-1210GR / Ortofon 2M Black
- MediaPC (USB to P-3000R)
- Onkyo P-3000R
- MiniDSP DDRC-88A/BM
- 4x Dynacord SL's:
2x SL 2400 + 1x SL 1200 + 1x SL 900
Back to Top
Frost View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 21 Nov 2008
Location: Horsens
Online Status: Offline
Posts: 632
  Quote Frost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Okt 2013 at 21:03
Jeg skriver lige igen. Jeg kan også alle lørdage i november, så i må hellere end gerne tælle mig med når i laver "styklisten" Tongue

*Edit* 
Og jeg medbringer gerne et sæt højtalere at lytte til :)
   


Edited by Frost - 01 Okt 2013 at 21:04
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Okt 2013 at 21:43
Det er jo fantastisk. Michael, det bliver super hyggeligt hjemme hos dig, og jeg giver selvfølgelig gerne en hånd med - også i den tidlige planlægning, hvis det er nødvendigt. Du siger bare til - og som sagt, er der behov for overnatning, har jeg ekstra plads.

Edited by USXX - 01 Okt 2013 at 21:45
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Okt 2013 at 05:40
jeg er med på alle datoer i november....
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz