Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Forberedelser og spørgsmål
  New Posts New Posts RSS Feed: Sub/bundkasser til stander-ht'ere.
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Sub/bundkasser til stander-ht'ere.

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
BrianS View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07 Aug 2013
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote BrianS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Sub/bundkasser til stander-ht'ere.
    Posted: 16 Sep 2013 at 06:23
Tror egentlig jeg vil vælge basrefleks, så fint for mig hvis folk synes de lyder bedst sådan. Og vil nok osse vælge pap-versionen, da min 18 WU osse er pap Smile

Pt er min stue på knap 24 kvm, og her blir vi boende de næste par år. Så jeg tænker umiddelbart, at 1 stk. bas pr. side må være nok Tongue Hvad angår prisen, tjaa........de er da ikke gratis, men er Scanspeak enheder jo ikke! Må se om jeg engang kan være heldig, at de er på bud igen.........eller finde nogle pæne brugte Wink
Mvh. Brian
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Sep 2013 at 14:40
jeg har haft de enheder o det kabinet der. det ønsker du ikke mester, du skla ned mindt i 50erne, for at de spiller bedst, vi kan kigge på det en dag hvis du giver aftensmad...
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
Roky View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 11 Maj 2012
Online Status: Offline
Posts: 838
  Quote Roky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Sep 2013 at 15:27
Nej helt sikkert, til basrefleks skal kabinettet ikke være så stort (60 Litert)
Back to Top
BrianS View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07 Aug 2013
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote BrianS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Sep 2013 at 15:33
Størrelsen på kabinettet ligger slet ikke fast! Det er stadig på idé-stadiet, tror bare det kunne blive fedt Tongue
Det er egentlig bare designet jeg synes er fedt, så skal begge kabinetter bare tilpasses til mine enheder, og den basenhed jeg engang får fat i Smile
Mvh. Brian
Back to Top
BrianS View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07 Aug 2013
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote BrianS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Sep 2013 at 06:24
Andre som har nogle gode bud eller forslag til valg af enheder, designet, eller valg af forstærker til sub'en? Ang. det sidste, så tænker jeg og smide en Hypex 8.0 i hvert kabinet, da den har masser af kræfter, og har XLR-indgang.........den cd-afspiller jeg drømmer om, har nemlig både variabel RCA og XLR udgang..........så kunne jo være perfekt sådan Tongue
Mvh. Brian
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz