Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Arrangementer
  New Posts New Posts RSS Feed: Delefilter teori dag og forberedelse
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Delefilter teori dag og forberedelse

 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 11>
Author
Message
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Delefilter teori dag og forberedelse
    Posted: 22 Jul 2009 at 10:33
Når vi nu er igang, hvad så med en BMTMB LOL dem kan jeg nok bare ikke nå at bygge 6stk af Wink.
SB15, SB5, og SB ringdome.
 
Busk
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2009 at 11:02
det var da en yndig lille LCR højtaler.
Fås den i Ipod hvid?
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2009 at 11:05
Originally posted by ham_den_lange

det var da en yndig lille LCR højtaler.
Fås den i Ipod hvid?
Finish må du selv klare LOL
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
joesch View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 18 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 81
  Quote joesch Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2009 at 11:59
Originally posted by Busk

Når vi nu er igang, hvad så med en BMTMB LOL dem kan jeg nok bare ikke nå at bygge 6stk af Wink.
SB15, SB5, og SB ringdome.
 

Busk


LOL Du kan bare ikke nære dig, Busk! Det startede ud som et 2vejs projekt og nu er du så småt i gang med at trække den i retning af noget i køleskabsstørrelse (en amerikaner-model naturligvis)

Men spændende projekt I har gang i. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor gode I mener de SB enheder er. Hvori ligger deres kvaliteter (ud over prisen)?




Edited by joesch - 22 Jul 2009 at 12:00
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2009 at 12:50
Originally posted by joesch

Originally posted by Busk

Når vi nu er igang, hvad så med en BMTMB LOL dem kan jeg nok bare ikke nå at bygge 6stk af Wink.
SB15, SB5, og SB ringdome.
 

Busk


LOL Du kan bare ikke nære dig, Busk! Det startede ud som et 2vejs projekt og nu er du så småt i gang med at trække den i retning af noget i køleskabsstørrelse (en amerikaner-model naturligvis)

Men spændende projekt I har gang i. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor gode I mener de SB enheder er. Hvori ligger deres kvaliteter (ud over prisen)?


Nu har jeg ikke hørt dem, men efter at have haft en i hånden og set byggekvalitet og mærket ophæng og membran vil jeg sige at det er stortset det samme som scanspeak.
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2009 at 13:29
Originally posted by kappen

Originally posted by joesch

Originally posted by Busk

Når vi nu er igang, hvad så med en BMTMB LOL dem kan jeg nok bare ikke nå at bygge 6stk af Wink.
SB15, SB5, og SB ringdome.
 

Busk


LOL Du kan bare ikke nære dig, Busk! Det startede ud som et 2vejs projekt og nu er du så småt i gang med at trække den i retning af noget i køleskabsstørrelse (en amerikaner-model naturligvis)

Men spændende projekt I har gang i. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor gode I mener de SB enheder er. Hvori ligger deres kvaliteter (ud over prisen)?


Nu har jeg ikke hørt dem, men efter at have haft en i hånden og set byggekvalitet og mærket ophæng og membran vil jeg sige at det er stortset det samme som scanspeak.
Der giver jeg kappen ret, med hensyn til kvalitet er de på højde med Scanspeak.
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2009 at 13:30
Lidt mere tegning, hvis vi skulle holde os til 2vejs.
 
 
Busk
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2009 at 14:19
Hey,

Syntes det er fint med foreslag. Så kan vi lave en poll senere hvor vi vælger et design.
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2009 at 14:23
Se det var lige min tanke.
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Jul 2009 at 17:34
Hey,

Tænkte, hvis vi nu var 2 hold, og lavede 1 sæt. Så havde hvert hold en højttaler og måle og simulere på, og så har vi et sæt højttalere bagefter. Ville det ikke gøre det noget nemmere? Jeg har 6" basenheder jeg gerne vil sponcorer. Jeg vil prøve og høre om Kim har ringdomen på lager.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz