Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: mtm
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


mtm

 Post Reply Post Reply Page  <1234 8>
Author
Message
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: mtm
    Posted: 25 Jun 2013 at 16:39
Originally posted by m@dsen

Originally posted by Bapu

Jeg kan godt se at det ser lidt voldsomt ud på tegningen. Der skal til din observering siges at porten bliver 276 i stedet for de (på tegningen) 400mm. Det er med en 70mm port og med en tuning på 42hz og et 20 liter kabinet. Men hvis du eller andre har en bedre ide så kom endelig med den Smile
Det var nu den "haveske" der ligger på bordet jeg tænkte på Big smile
 
Michael

Altid fedt at føle sig lidt til grin LOL
Venligst Michael
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Jun 2013 at 17:52
Originally posted by Bapu


Originally posted by m@dsen

Originally posted by Bapu

Jeg kan godt se at det ser lidt voldsomt ud på tegningen. Der skal til din observering siges at porten bliver 276 i stedet for de (på tegningen) 400mm. Det er med en 70mm port og med en tuning på 42hz og et 20 liter kabinet. Men hvis du eller andre har en bedre ide så kom endelig med den Smile

Det var nu den "haveske" der ligger på bordet jeg tænkte på Big smile
 

Michael

Altid fedt at føle sig lidt til grin LOL

Ja - så længe det er ment i sjov og det er det fra min side kan jeg sige!
Smukt arbejde Bapu!!
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Jun 2013 at 19:14
Efter en tur i silkeborg var der lige lidt med hjem ud over culotte og grill briketter. 


Men der går lige et par dage inden de kan komme på plads i deres nye hjem. Der mangler stadig lidt arbejde på kasserne Big smile


Venligst Michael
Back to Top
morellen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 14 Aug 2011
Location: Aarhus
Online Status: Offline
Posts: 256
  Quote morellen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Jun 2013 at 21:16
Som de andre, spændende med et stander projekt - lavet som mtm... spændende

Du er gode venner med fruen i huset... du må både lime på køkkenbordet og save / fræse på terrassen.. hvordan har du fået den tilladelse? :)

Men det ser godt ud Michael - inspirerer måske til man selv skal lave en mini stander projekt.
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Jun 2013 at 21:58
Takker. Uden at nævne nogle navne, så har jeg prøvet Buskens fremgangs metode  med blomster lækker mad osv Smile Jeg må jo sige at til min store forundring så havde det en utrolig positiv virkning på hende på flere end et plan Wink
Venligst Michael
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Jun 2013 at 17:25
Jeg kan tilføje at der også kan smøres med hovedbundsmassage! Det giver også points på +-siden Thumbs Up
 
Hilsner
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
xion View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 04 Jan 2013
Location: ballerup
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote xion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Jun 2013 at 20:08
fandme rart at se en føllesnævner hos alle os højttaler byggere; vittige hunde, med en tendens for at fedte for konen Clap
Talk nerdy to me.
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Jul 2013 at 14:41
Originally posted by xion

fandme rart at se en føllesnævner hos alle os højttaler byggere; vittige hunde, med en tendens for at fedte for konen Clap

Det er jo desværre et nødvendig onde som er de fleste af os pålagt Cry

Nu er der sket lidt mere. Jeg har fået alle siderne beklædt med 4mm birkekrydsfiner. Nu skal de olieres og slibes olieres og slibes osv. Derefter skal der fræses ud til enhederne. Billeder følger.....




Edited by Bapu - 08 Jul 2013 at 14:42
Venligst Michael
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Jul 2013 at 22:28
Nu nærmer jeg mig målet mht kabinetterne. De har fået første omgang af Juncers hvide olie. Efter en mellemslibning er de klar til en omgang mere, regner med at de får 4 i alt. Resultatet er jeg selv tilfreds med. Her er et par fotos Smile







Venligst Michael
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Jul 2013 at 23:22
swer sgu godt ud, kan man matlakere oven på det der?, skal selv til at lave noget lignende
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz