Forum Home Forum Home > Andet > Gode ideér, ris og ros
  New Posts New Posts RSS Feed: HvornÃ¥r har det taget overhÃ¥nd?
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Hvornår har det taget overhånd?

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: HvornÃ¥r har det taget overhÃ¥nd?
    Posted: 07 Apr 2013 at 13:43
Hey,

Hmm... Der er forskel på "Jeg er glad for JBL", og så....


Back to Top
Sømanden View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 09 Maj 2009
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote Sømanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2013 at 15:48
Back to Top
Sømanden View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 09 Maj 2009
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote Sømanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2013 at 15:55
Det er da sÃ¥ betryggende at vide, at vi selvbyggere bedre formÃ¥r at beherske os ....... Embarrassed


Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2013 at 16:12
Jeg hæfter mig særligt ved Eames Lounge stolen i hvid (pÃ¥ JBL billedet). I mine øjne er det lænestolen over lænestole (foretrækker den dog i sort læder - hvidt læder er i særklasse vammelt). Desværre koster den (inkl. fodskammel) i omegnen af 60 kkr. 

Edited by USXX - 07 Apr 2013 at 16:13
Back to Top
Fasen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 02 Okt 2009
Online Status: Offline
Posts: 372
  Quote Fasen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2013 at 16:53
Originally posted by USXX

Jeg hæfter mig særligt ved Eames Lounge stolen i hvid (pÃ¥ JBL billedet). I mine øjne er det lænestolen over lænestole (foretrækker den dog i sort læder - hvidt læder er i særklasse vammelt). Desværre koster den (inkl. fodskammel) i omegnen af 60 kkr. 

Enig Big smile Den er ogsÃ¥ nr 1 pÃ¥ min lænestol til det ultimative lytterum.


Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp
Sonos Connect
REGA DAC
Tannoy DMT 10MKII
2x15" Peerless SLS subs.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2013 at 16:56
Hey,

Sømanden > Haha Smile

Jeg må være ærlig og sige, at jeg syntes den lænestol ødelagde alt for meget i mellemtoneområdet. Så den endte på "losser'n" som de siger her i Randers LOL :)
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2013 at 17:08
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2013 at 18:34
Originally posted by USXX

Jeg hæfter mig særligt ved Eames Lounge stolen i hvid (pÃ¥ JBL billedet). I mine øjne er det lænestolen over lænestole (foretrækker den dog i sort læder - hvidt læder er i særklasse vammelt). Desværre koster den (inkl. fodskammel) i omegnen af 60 kkr. 

ulrik, der hvor jeg arbejder er der sikkert en som kan skaffe den for 1000kr......

men EEEEELLLSker bare folk der er gået ALL INN for flere ÅR siden
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2013 at 19:03
Ronnie; en ægte Eames Lounge i god stand kan ikke skaffes til en pris bare i nærheden af 1000 kr. (medmindre den er godt varm) - måske en godt brugt replica (de findes også men er ikke interessante). Måske har du glemt et nul!?
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Ã…rhus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Apr 2013 at 22:21
Originally posted by USXX

Ronnie; en ægte Eames Lounge i god stand kan ikke skaffes til en pris bare i nærheden af 1000 kr. (medmindre den er godt varm) - måske en godt brugt replica (de findes også men er ikke interessante). Måske har du glemt et nul!?

det er folk fra Randers vi snakker om, sÃ¥ hvad tror du selv Ulrik, bare spørg Henrik om de ikke alle er PÆNT ufine i kanten deroppe Wink 
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz