Forum Home Forum Home > Andet > Gode ideér, ris og ros
  New Posts New Posts RSS Feed: Speakerbuilder Pro
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Speakerbuilder Pro

 Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Message
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Speakerbuilder Pro
    Posted: 25 Mar 2013 at 16:06
Jeg tænkte på hvorfor der ikke udvides så vi kan have de udgåede enheder på listen over tilgængelige enheder også.

det kunne da være super
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
morellen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 14 Aug 2011
Location: Aarhus
Online Status: Offline
Posts: 256
  Quote morellen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mar 2013 at 16:38
Hvis der kan blive adgang til en database, skal jeg gerne bruge et par aftener på at ligge nogle T/S parameter på flere enheder. 
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mar 2013 at 19:47
Hey,

Jeg forstår jer godt. 

Ideen var at kun "godkendte" brands var med. Altså brands der støttede siden her.
Men der er gået lidt af fløjten.

Jeg arbejder på et webinterface hvor man kan oprette enheder hurtigt. Lige nu skal man ind med sql hver gang, og det gider man ikke.

Jeg vil overveje om man bare skal åbne op for alle enheder.
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 15:36
jeg tænkte nu kun at man havde de udgåede enheder fra de producenter som du allerede har på, det ville måske også trække lidt mere trafik til, og så derved flere penge til sponsorerne
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 15:37
tænker fx revalator 15w8831G00, dem er der jo en del i omløb af
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 15:40
Hey,

Scan-Speak har ikke støttet vores side (tvært imod). De sendte et excel ark med de enheder de ville have i, og dem smed jeg i. Hvis nogen har parameterne på dem, så send dem til mig, så smider jeg dem i databasen ved lejlighed.
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 15:43
det var ligegodt satans, det troede jeg de havde gjort.

kunne man ikke bare ligge de data ind som scanspeak selv ligger ud på de gamle enheder?

http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 17:34
Hey,

Historien er at jeg kontaktede dem om de ville linke til programmet, og dermed give mere trafik (støtte). Det ønskede de bestemt ikke, da mit program kun kunne håndtere den "gamle" thiele/small model. Istedet vælger de at frigive et excel ark (2 da det danske ikke virker i en engelsk version af excel). De sendte så et excelark med data, som jeg har importeret. 

Mit argument for websiden er at hvis der findes en fejl, kan den rettes med det samme, og alle der fremover benytter siden, har rettelsen. Et excel ark skal downloades fra ny og folk skal selv holde øje med om der er kommet en ny rettelse osv. Og så virker mit på alt fra smartphones, tablets, mac, linux og windows. Men de må jo mene at deres Thiele/Small model er meget bedre og afgørende for at vælge excel.

SBAcoustics, seas og Wavecore har vist stor forståelse, og vil gerne hjælpe. Wavecor kommer på så snart jeg får tid. Så dem vil jeg hellere bruge min tid på, håber i forstår.

Madisound har også linket til siden, hvilket faktisk generer lige så meget trafik som alt andet til sammen.
Back to Top
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 21:14
jamen det er da helt forståeligt henrik.
http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mar 2013 at 09:20
Hey,

Hvad med... at jeg opretter en lille webside hvor man kan oprette enheder.
Den er låst med et password, og dem der vil hjælpe, kan få det password?

Til at starte med vil man kunne tilføje nye enheder til eksisterende firmaet og brands.

Er det noget folk gerne vil hjælpe med? Skal have Wavecor ind også på et tidspunkt, samt de SBAcoustics enheder det mangler (de nye), og sikkert også nogle Seas enheder plus Scan-Speak.

Er det noget folk er interesseret i at hjælpe med?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz