Forum Home Forum Home > Andet > Off-Topic
  New Posts New Posts RSS Feed: B&W klon
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


B&W klon

 Post Reply Post Reply
Author
Message
ronnie rasmussen View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 12 Okt 2010
Location: Århus
Online Status: Offline
Posts: 901
  Quote ronnie rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: B&W klon
    Posted: 22 Mar 2013 at 22:55
hvad siger i til denne drenge?

http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=401&title=ronnies-diy
Back to Top
mebbesen73 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Mar 2011
Location: Stavanger, Nor
Online Status: Offline
Posts: 121
  Quote mebbesen73 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mar 2013 at 23:04
De er fanme flotte Thumbs Up
Man kan kun ønske man havde evnerne og værksted til at bygge ligeså flotte højtalere Wink
Mvh Martin
Back to Top
xion View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 04 Jan 2013
Location: ballerup
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote xion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mar 2013 at 22:11
måske liiige stort nok projekt, men fede er de godt nok..... 802 har altid haft et specielt sted i mit hjerte, da de er de første "rigtige" highend højtalere jeg i sin tid hørte :)
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 10:16
Tak for link´et, Ronnie.

Jeg må bøje mig i støvet for mandens kabinetsnedker-evner. Men det ser også ud til at han arbejder på det værksted, hvor de blev lavet. Det hjælper.
Bortset fra det fatter jeg ikke at han gad. Han har knoklet og knoklet for at få en 100% kopi, med filter und alles. Hvis han havde arbejdet over i al den tid, kunne han have købt dem fabriksfremstillede for pengene.
For mig er noget af det sjoveste ved selvbyg at tage chancen: vil det her virke?
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 622
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 13:00
Lækkert arbejde - ingen tvivl om det Smile
Jeg kan dog godt lide at lege lidt mere - dvs prøve ting af, som normalt ikke kan købes i en butik.
Hvis jeg kunne få den lyd jeg ønsker, uden at skulle lægge samme arbejde for dagen, som med denne kopi ag B&W, så vil jeg fortrække dette. Men det er inspirerende hvad man kan opnå, med penge, tid og knofedt Smile
Back to Top
xion View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 04 Jan 2013
Location: ballerup
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote xion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 13:46
Originally posted by Digital_thor

Lækkert arbejde - ingen tvivl om det Smile
Jeg kan dog godt lide at lege lidt mere - dvs prøve ting af, som normalt ikke kan købes i en butik.


Lige præsis ! mon ikke også det er derfor mange af os er her ? jeg vil sgutte have det alle andre har....Jeg vil selv ! har også altid fravalgt ting alle andre havde..i ren trods :P

jan
Back to Top
felsby View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 13 Feb 2010
Location: Brabrand
Online Status: Offline
Posts: 1508
  Quote felsby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mar 2013 at 14:21
Rent bortset fra det så har jeg gennem årene lyttet en del til en god vens Matrix 802. Det var svært at finde noget at kritisere.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz