Forum Home Forum Home > Bazar - Køb / Salg > Køb
  New Posts New Posts RSS Feed: KØBT-Scanspeak 21W-8554-00
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


KØBT-Scanspeak 21W-8554-00

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: KØBT-Scanspeak 21W-8554-00
    Posted: 13 Feb 2013 at 12:37
Det er KUN Scan-Speak, der i givet fald vil kunne udføre den reparation korrekt. Der limes vådt i vådt - der skal bruges de rigtige lime de forskellige steder (og det er ikke en viden, man giver væk), og spolen skal monteres i den rigtige højde uden at være tiltet - det kræver special-værktøj.
Back to Top
svendborg@email View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Jan 2010
Location: 2300S
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote svendborg@email Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Feb 2013 at 12:42
Ja, der lyder det som om jeg skal se mig om efter 4 andre enheder. Jeg må på jagt. Troels har ikke noget liggende heller. Rabu virker til at stoppe med salg ef enheder, så SB vil jeg helelr ikke kaste mig over..
Må i tænkeboks og tage den rigtige beslutning. Det kan jo også være der er en eller anden der ser en af mine annoncer og melder tilbage.
Ellers mange tak for din hjælp :-)
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Feb 2013 at 12:48
Jeg er ikke bekendt med, at Rabu vil stoppe med salg af vores enheder (sÃ¥ havde vi nok hørt noget). De vil stoppe salg af komponenter - hermed menes delefilter-komponenter (mig bekendt). Uanset hvad, sÃ¥ vil SB enheder jo altid kunne købes - for vi har da ikke planer om at lukke Smile
Back to Top
svendborg@email View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Jan 2010
Location: 2300S
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote svendborg@email Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Feb 2013 at 13:59
:-)
Det giver mere mening med delefilter-stumperne :-)
 
Back to Top
svendborg@email View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Jan 2010
Location: 2300S
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote svendborg@email Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Feb 2013 at 17:43
Jeg har fået kontakt med en gut der var så rar at han ville sælge mig et sæt enheder :-)
Deeeet er jeg glad for :-)

Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3095
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Feb 2013 at 18:16
Herligt - rare folk skal man sætte pris på!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz