Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Kabinet beregninger
  New Posts New Posts RSS Feed: Kabinet teori dag
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Kabinet teori dag - Event Date: 16 Jul 2009

 Post Reply Post Reply Page  123 17>
Author
Message
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Calendar Event: Kabinet teori dag
    Posted: 22 Jun 2009 at 08:45
Affødt af min tråd omkring kabinet til 25W8565-01 enheder (http://www.forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=108&PN=1&title=kabinetforslag-til-scanspeak-25w8565-01), er der blevet snakket om at alve en teori dag hvor dem der ved lidt mere end os andre Wink vil fortæller lidt om specielt lukkede kabinetter, men der vil sikkert også blive snakket om de andre. Jeg vil selv gerne lære meget mere om dette, så jeg har mere baggrund end bare at holde sig til et simulerings program.
 
Så først og fremmest skal vi lige finde ud af hvem der er interesseret, så kikker vi på dato og sted senere.
 
Andre emner kan sikkert også komme med, nu ser vi.
 
Jeg lægger gerne husk osv. til, her er 456m2 at lege på.
 
Busk


Edited by syncroniq - 02 Jul 2009 at 10:27
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jun 2009 at 09:39

Godt initiativ - jeg er med!

Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jun 2009 at 10:05
Jeg lægger som sagt huset til, det er masser af plads også til overnatning. Jeg står gerne for en gang mad, har pladsen og lysten til at alve den så det skal ikke blive noget problem.
Der er 2 dobbelsenge, en dobbelt sovesofa, en 3personers sofa, 2 lænestole der næsten kan blive til en seng, 3-4 madrasser og noget ligge underlag kan vist også findes frem. Ja og den store knægts seng hvis man er under 150cm LOL.
Så bliver det noget med at drikkelse tager man selv med, udstyr er vel som sådan ikke nødvendigt, da det mere handler om teori, men lytte kan vi sagtens. Jeg har en del som vi kan lytte på, men mere om det snere.
 
Busk
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jun 2009 at 10:10
Selvfølgelig skal der også lyttes Big smile
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jun 2009 at 11:29
Fedt! Jeg er helt klart frisk, mon ikke der kan arrangeres noget fælleskørsel fra jylland, jeg lægger gerne bil til. Det passer mig helt klart bedst, hvis det kunne blive engang her i sommerferien.
Back to Top
USXX View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 17 Dec 2008
Location: Midtjylland
Online Status: Offline
Posts: 3094
  Quote USXX Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jun 2009 at 12:05

Engang i uge 29 vil være helt fint med mig (weekenden 18.-19. medregnet). Ellers bliver det først efter ferien for mit vedkommende.

Back to Top
ham_den_lange View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 23 Apr 2009
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 651
  Quote ham_den_lange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jun 2009 at 12:10
Jeg er helt sikkert også klar.
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jun 2009 at 12:49
fint med mig, jeg har ferie 27, 28, 29, 30 og er derefter arbejdsløs.
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jun 2009 at 14:15
Tror måske også jeg er med. Har en 4md gammel datter, og en kone der har svært ved at prioritere mine fritidsinteresser :P

Men giv endelig en dato, så spørger jeg pænt derhjemme. 
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jun 2009 at 15:55
Originally posted by syncroniq

Tror måske også jeg er med. Har en 4md gammel datter, og en kone der har svært ved at prioritere mine fritidsinteresser :P

Men giv endelig en dato, så spørger jeg pænt derhjemme. 
Ja jeg kan godt huske det, tror det er noget som er fælles for nybagte mødre LOL.
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz