Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: SB Satori stander (fiktiv)
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


SB Satori stander (fiktiv)

 Post Reply Post Reply
Author
Message
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SB Satori stander (fiktiv)
    Posted: 05 Dec 2012 at 13:27
Jeg hyggede mig her i morges.
Det er hvad der kom ud af det :)
 
 
 
 
 
 
(Fik ikke sat fokus ordentligt på det sidste... og gad ikke render forfra Sleepy)
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 621
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Dec 2012 at 15:53
jo jo... nydeligt. men hvilken diskant kan man få der passer godt med både waveguide og Satori?
Og skal den diskant ikke lidt til den ene side for at undgå kantdifraktioner - eller?
Back to Top
JAV View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 04 Jan 2010
Online Status: Offline
Posts: 930
  Quote JAV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Dec 2012 at 00:12
Er overbevist om at det vil være ubetydeligt om man flyttede tweeteren mere til siden. Desuden ville det ikke se harmonisk ud imo.
Hvis jeg fik fingre i nogle Satori mid/basser en dag, har jeg et sæt D3004/660000 jeg gerne ville parre dem med i en WG. Det ville være mærkeligt, hvis Satori tweeteren ikke havde lignende klangbalance, så hvis man gav den en passende WG, ville den være et åbentlyst valg Wink
Back to Top
Digital_thor View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk


Joined: 03 Mar 2011
Online Status: Offline
Posts: 621
  Quote Digital_thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Dec 2012 at 09:42
Ah ok. Var ikke klar over at man kunne skrue den WG på en satori. Huskede det som om at den var designet til en specifik diskant - my bad.
Det med placeringen er jeg enig i når det kommer til det harmoniske look. Og når det kommer til forskellen, så indrømmer jeg, at det ikke er noget jeg har målt, men blot er noget jeg har læst Embarrassed
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz