Forum Home Forum Home > Software > MÃ¥lesoftware
  New Posts New Posts RSS Feed: Nørder hjælper nørder (højtaler mÃ¥le-service)
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Nørder hjælper nørder (højtaler måle-service)

 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
Luv.dk View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 30 Jul 2009
Location: Sydsjælland
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Luv.dk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nørder hjælper nørder (højtaler mÃ¥le-service)
    Posted: 30 Jul 2009 at 11:13

Dejligt forum Clap

Kan tilbyde Clio 7.03 standard.
 
Bor i Næstved.
 
mvh
 
Peter
Back to Top
Henrik09 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 19 Aug 2009
Location: Valby
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Henrik09 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2009 at 10:12
Haves: "Gammelt" Clio system anno 1996 til DOS, dog med software 4.55.
Ønskes: Tip til opgradering af samme sÃ¥ Windows (helst XP) kan bruges, til en overskuelig pris.  Audiomaticas forslag koster ca 10-15.000 kr, og det føles lidt dyrt....
 


Edited by Henrik09 - 19 Aug 2009 at 10:17
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Online Status: Offline
Posts: 1569
  Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2009 at 10:25
Hey,

Jeg ville købe USB udgaven Lite. I den nye udgave 10 hedder den vidst CLIO 10 STANDARD.
Prøv og forhør en pris på den. Jeg ville høre både DAT og Frequence. Om det er version 7-8 eller 10 vil jeg næsten mene er lige meget. Jeg har version 7 og er super tilfreds. Den kunne købes for omkring 4-6000 mener jeg.

Kan være kappen kan fortælle hvad han gav for hans version 8 USB.
Back to Top
Meier View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 03 Aug 2009
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote Meier Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2009 at 10:27
Originally posted by syncroniq

Hey,

Jeg ville købe USB udgaven Lite. I den nye udgave 10 hedder den vidst CLIO 10 STANDARD.
Prøv og forhør en pris på den. Jeg ville høre både DAT og Frequence. Om det er version 7-8 eller 10 vil jeg næsten mene er lige meget. Jeg har version 7 og er super tilfreds. Den kunne købes for omkring 4-6000 mener jeg.

Kan være kappen kan fortælle hvad han gav for hans version 8 USB.
 
Det kunne være vi skulle lave et fælleskøb?
En speakerbuilder pakke - så er der ingen undskyldninger for at måle forkert....Big smile
 
Hilsen
Thomas
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
  Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2009 at 10:32
Jeg fik mit til en yderst fordelagtig pris. Men jeg ville klart prøve at høre kim fra DAT om han kunne bestille et par stykker hjem til en god pris, det tror jeg der er god sandsynlighed for!

Så i kan jo evt. oprette en CLIO fælleskøbstråd og når i har en liste med folk der er interesseret så ringer i til kim.
Back to Top
Busk View Drop Down
Excentrisk
Excentrisk
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 2097
  Quote Busk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2009 at 10:35
Originally posted by kappen

Jeg fik mit til en yderst fordelagtig pris. Men jeg ville klart prøve at høre kim fra DAT om han kunne bestille et par stykker hjem til en god pris, det tror jeg der er god sandsynlighed for!

Så i kan jo evt. oprette en CLIO fælleskøbstråd og når i har en liste med folk der er interesseret så ringer i til kim.
Se det lyder fornuftigt
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af.
Back to Top
m@dsen View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 03 Jan 2009
Location: Kastrup
Online Status: Offline
Posts: 500
  Quote m@dsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2009 at 10:45
Hvis prisen er rigtig, skal jeg også have en.
 
Back to Top
Meier View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 03 Aug 2009
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote Meier Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Aug 2009 at 17:25
Originally posted by kappen

Jeg fik mit til en yderst fordelagtig pris. Men jeg ville klart prøve at høre kim fra DAT om han kunne bestille et par stykker hjem til en god pris, det tror jeg der er god sandsynlighed for!

Så i kan jo evt. oprette en CLIO fælleskøbstråd og når i har en liste med folk der er interesseret så ringer i til kim.
Den er jeg sku med på Clap
Kom med en frisk pris, så opretter jeg gerne en tråd Wink
Hilsen
Thomas
Back to Top
hhenne View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26 Sep 2009
Location: Virum
Online Status: Offline
Posts: 22
  Quote hhenne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Sep 2009 at 14:32
Fandt lige dette interessante sted idag.
Jeg har Clio 8 lite - bor i Virum.
Jeg har også accelerometeret ach-01, som jeg har lidt brum problemer med.

Back to Top
JH View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast


Joined: 23 Aug 2009
Location: Nivå
Online Status: Offline
Posts: 142
  Quote JH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Sep 2009 at 00:10

Jeg har set målinger med Clio sammenlignet med Hobbybox 6 og der er stort set ingen forskel.

Fuldt funktionel version af HB 6 kan downloades og bruges 40 x.MÃ¥ler frekvens, forvrængning, vandfald... Impedans osv. Licensen kan købes for lidt mindre end 2000 kr.

Eneste bagdel mÃ¥ være at interfacet er pÃ¥ Tysk... Til gengæld er softwaren meget lidt kræsen hvad angÃ¥r lydkort.
 
Har installeret en version derhjemme som jeg skal i gang med.
 
/ JH
 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz