Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Valg af stumper
  New Posts New Posts RSS Feed: Diy MÃ¥leudstyr
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Diy MÃ¥leudstyr

 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Message
HOLM Acoustics View Drop Down
Pro medlem
Pro medlem
Avatar

Joined: 11 Mar 2009
Location: Copenhagen
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote HOLM Acoustics Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Diy MÃ¥leudstyr
    Posted: 06 Jul 2009 at 15:35

Hvis enheden er ufiltreret og korrekt polariseret vil hoved impulsen altid vende opad. Problemet kan så være, alt efter systemets mekaniske kvaliteter, at det efterfølende undersving har større amplitude end den positive hovedimpuls... Man skal lige holde tungen lige i munden da visse filtermetoder er designet til at have f.eks mellemtone i modfase.

Back to Top
senilix View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 04 Jan 2009
Online Status: Offline
Posts: 146
  Quote senilix Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Jul 2009 at 16:01
Hej,
 
Jeg vil lige indskyde at Panasonic kapslerne inverterer signalet. Det skyldes at man tager signalet ud på drain af den interne FET transistor. Så du kan kompenserer ved at bytte højttaler terminalerne. Jeg mener også CLIO gør dette.
 
Mvh,
Senilix
Back to Top
ehb_elh View Drop Down
Selvbygger
Selvbygger
Avatar

Joined: 25 Jan 2009
Location: Fyn
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote ehb_elh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Jul 2009 at 23:11
Hej alle! beklager jeg ikke har svaret, jeg er vildt interesseret i at arbejde videre med projektet, men er igang med at flytte. Jeg skal nok vende tilbage med resultater af de ting i foreslår..

Jesper
Et Diy projekt er en passion, ikke en genvej i pengepungen.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz